Ik zoek een scripter voor mijn Nintendo Wii site, hosting & domein zijn al binnen en kunnen gebruikt worden. De layout is ookal bijna af.

Wat ik graag zou willen zien:
- Forum.
- Nieuws systeem.
- Review/Preview systeem.
- Game database, waar je boxart zelf kan posten en alles uitgever etc. ook eronder alle artikelen die over die game zijn geweest.
- Reactie systeem op nieuws berichten/review/preview.
- Image Gallary, dat leden hun tekeningen/photoshop kunsten kunnen tonen, met een reactie systeem dat je je mening kan geven.
- Dat je met 1 account alles kan doen dus: Op review/previews kan reageren en op nieuws kan reageren, ook tekeningen kan plaatsen in de gallery.
- (Admin Paneel)

Helaas kan ik je niet belonen met een geld bedrag maar ik kan wel een Banner naar jouw site plaatsen, ik zou het erg opprijs stellen.

Nou ik hoop spoedig op reacties.

Mvg, Max
Ik zoek ook gewoon 1 scripter.

Maarja, over de reclame-inkomsten kan ik niet zo heel veel zeggen. Het kan héél veel zijn maar ook heel weinig.
- Oeps dubbelpost -
Wat heb je voor geniale plannen dan dat die scripter niet gewoon zelf zo'n site gaat beginnen? Hoeveel winst verwacht je per jaar dan? Want als je verliest maakt is de scripter natuurlijk dubbel de sjaak ;)
40% voor degene die het script. Of 30 euro.
Is dit een grap? :)
Vervelende mensen hiero, en de admin het meest :)

Wat een iritantjes hiero.

Post gewoon niet als je geen intresse hebt, ik ben hier niet om commentaar te ontvangen.
Je kan aan reclame 100 euro per week verdienen.. (als je site bekend is en druk bezocht is) dus die 30 euro is dan best een zielig bedrag..

* Btw we hebben hier 3 Admins, Bas, Mitch & Arend ;)
maar door dit commentaar weet je wel waarom er geen mensen posten die interesse hebben ;)
Snap je dat mensen zekerheid willen als ze iets maken. Je verwacht wel wat terug voor je werk. Als daar geen zekerheid over is, en dat komt voor uit wat je schrijft. Ik citeer: "Maarja, over de reclame-inkomsten kan ik niet zo heel veel zeggen. Het kan héél veel zijn maar ook heel weinig.".
Als geïnteresseerden ben je daar wel benieuwd naar. Arend probeert je te laat beseffen dat mensen dat graag willen en blijkbaar vindt hij 30 euro te weinig en/of ziet in dat 40% van de reclame kosten niks zijn, omdat bv het concept niet zal aanslaan.

Maarja succes verder met het vinden van iemand.
Wij willen gewoon zeggen dat €30,- voor zo'n project voor ons een lachertje is.
Ga naar een echt groot bedrijf, dan betaal je p.u. al meer dan €30,-
En aangezien het vrij veel tijd zal zijn is dit voor ons een lachertje! (iig meer dan 1 uur!!!)

Reageren