Wie wil mij helpen met een online sitemaker. De belonging gratis advertenties op vershcillende sites!

Wat moet je maken?

Een php script waarmee je net zon pagina kan maken als cu2, en waarmee je 5 plaatjes kunt uploaden.

Wie kan muij helpen de beloning is niet mis!

Groeten.
waar kun je dat dan vinden? dat inlog en registratie met elkaar verbonden worden?
nou uhm zonder registratie zou inloggen ook niet echt nodig zijn denk ik :P
dus reken er maar op da tdie meestal wel verbonden zijn met elkaar
Gerben, beetje laat, maar toch welkom @ PHPhulp.nl.
Op deze site is het de bedoeling dat je eigen inzet toont, en duidelijk bent over wat je psies wilt.
Natuurlijk willen wij je graag helpen, vandaar ook PHPhulp ;), maar dan met fouten uit je script halen en/of aanwijzingen geven over hetgeen je niet snapt, niet door complete scripts voor te kauwen ...
maar ik ben nog maar een beginner...
maar ik ben nog maar een beginner...

Er zijn zat tuts om mee te beginnen, PHP is zeker niet moeilijk :)
even de rest afmaken

van dat woordje "even" krijg ik kriebels...
volgens mij denken jullie dat ik hier op mijn luie gat alles jullie laat doen. dit is niet waar. wat ik klaar heb, heeft mij bloed zweet een tranen en mijn nachtrust gekost.

Oke ik vraag dan gewoon om een script waarmee je een nieuw account aan kan maken.
Maar Gerben, Vorig jaar was ik ook een beginner en immdels maak ik complete content magement systen voor mijn website. Er is maar een ding oefenen oefenen en uit proberen. Zo heeft iedereen het wel geleerd :)
Maar Gerben, Vorig jaar was ik ook een beginner en immdels maak ik complete content magement systen voor mijn website. Er is maar een ding oefenen oefenen en uit proberen. Zo heeft iedereen het wel geleerd :)

Same here :)
Ben vorig jaar November begonnen, toen ik hier kwam met m'n lycos gastenboekje :P

Reageren