Wie wil mij helpen met een online sitemaker. De belonging gratis advertenties op vershcillende sites!

Wat moet je maken?

Een php script waarmee je net zon pagina kan maken als cu2, en waarmee je 5 plaatjes kunt uploaden.

Wie kan muij helpen de beloning is niet mis!

Groeten.
...
van dat woordje "even" krijg ik kriebels...
Same here..

ik heb al meer dan de helft klaar
Dan moet de andere helft toch geen probleem zijn?

Elwin

------------------------------------------------------------ik heb al meer dan de helft klaar
------------------------------------------------------------
Dan moet de andere helft toch geen probleem zijn?

Elwin

--Nou helaas wel. Waarom denk je dat ik hier een script aanvraag? Andere mens vragen toch ook scripts aan? Hij zal best ergens op internet te vinden zijn.

Maar waar?

Ik heb nog nooit zelf een script gebouwd. Allemaal kant en klaar.
Waarom geven jullie hem niet gewoon. Dat is geen moeite en jullie hebben dat gratiz reclame
Waarom geven jullie hem niet gewoon. Dat is geen moeite en jullie hebben dat gratiz reclame

Lees het topic nou nog es goed door dan weet je precies waarom.
-edit-
dubbel :|
gerben er bestaat zon site, daar kun je zoeken op internet naar onderwerpen die je zelf mag verzinnen!:P ik ben fftjes de naam kwijt, het heeft ook zon email programma dan gmail heet, misschien moet je daar is zoeken naar, login+script+php, ofzo zou je misschien wel wat vinden. en anders ga je php leren, want alles kant en klaar van internet afhalen is ook niet uitdagend.

En er worden hier niet zoveel scripts gratis weggegeven, maar als je zelf iets had en dat dan niet werkt helpen we je graag, maar als je eerst zegt dat je niet op je luie reet zou zitten, en daarna zegt dat je alles kant en klaar van internet afhaalt, dan krijg ik wel het gevoel dat je op je luie reet nix zit te doen terwijl je iemand hier een login+register script laat maken.

maar das mijn mening
Ikke schreef op 07.09.2004 15:01

Gerben, ik als admin kan zien dat jij dit ook bent ;-)
Bas Kreleger,

Heel sorry, ik ben al boos op mijn broertje geworden. Hij heeft zitten klooien.

Sorry.
n00b :P
je gaat toch geen reactie plaatsen zonder proxy ;)
n00b :P
je gaat toch geen reactie plaatsen zonder proxy ;)
Wat is dat

Reageren