Ik heb goede ervaringen met Easy Cleaner Hij heeft een aantal mogelijkheden, waaronder opstartopties, register cleanup, overbodige bestanden verwijderen, enz.
Ik heb precies hetzelfde ik zou ook niet weten wat er allemaal wel niet voor meuk geladen wordt maar het is iig niet door mij zo bepaald. Met name op de labtop
Niet alleen opstarten wordt nagekeken, (en kan je door simpel vinken aangeven wat die wel en niet op mag starten) Maar ook beveiliging en dergelijke wordt gecheckt.. Ik ben er heel tevreden over (te meer omdat mijn vorige laptop altijd vastliep, en ze er zelfs bij de computerwinkel niet uitkwamen wat het was. Ik had het toen gedownload, gebruikt, hij vond 1 fout in het systeem/ driver gebeuren, die herstelde die en het was gebeurt met het vastlopen en hij was sneller dan daarvoor)
Ik heb is even gedownload wat jullie zeiden, maar de opties die in die programma's zitten, zijn ook in windows bereikbaar via msconfig.
Ik heb daar al alles uitgezet wat mogelijk is. En het gaat hier dus at the moment niet zo om om onnodige bestanden te verwijderen. maar om het opstarten te versnellen
?
Onbekende gebruiker
11-09-2006 22:08
Defragmenteer acties willen ook nog wel eens wonderen verichten.
Duurt het ook lang als je opstart in Veilige modus?