ik heb een lay-out in div'jes, nu gaat het allemaal goed, maar er is een vreemd probleem, als hij dit leest uit de DataBase:
hier komt onze 'Dienstregeling'

Dan zet hij dit erneer:
hier komt onze 'Dienstregeling'
ing'

Hoe kan ik dit oplossen ?? Alvast bedankt.
Stukje code? Weet je zeker dat het in de database goed staat?
hellaas kan ik geen 'voorbeeld' pagina niet gegeven, omdat het domein, nog niet officieel on-line staat (de website).

Maar ik post zo even een stukje code....
Ook met een ip adres kunnen we een eind komen (uitgaande dat jij alles goed regelt dat wij bij de goede computer uitkomen)
Bart schreef op 13.09.2006 21:23
hellaas kan ik geen 'voorbeeld' pagina niet gegeven, omdat het domein, nog niet officieel on-line staat (de website).
Maar ik post zo even een stukje code....

Daar ben ik erg benieuwd naar.
Kom op dan met je stukje code! Dan pas kunnen we support geven ;)
sorry, voor de late post...Maar ik had gister geen tijd meer, ik moest stoppen, en de rest van vandaag had ik stage, maar hier is die dan eindelijk :P

<?php
$p_id = "6";
$query 	 = "SELECT text_pagina
			FROM pagina
			WHERE id = ".$p_id."";

$resultaat 	= mysql_query($query);
$row = mysql_fetch_array($resultaat);
$t_ext = stripslashes($row['text_pagina']);
echo $t_ext;
?>

hij leest ook HTML uit de DataBase. Want ik gebruik voor deze website de 'Spaw' editer.

B.V.D
Behalve dat je niets aan foutafhandeling doet (dom, dom, dom!), is er niets mis met het script. Het lijkt er dus op dat de data in de database corrupt is. (lees: niet de juiste data bevat)
dan staat het verkeerd in je dbase, kan niet anders...
Het ligt zowiezo niet aan de database, wat ik het ook een foutpagina (404'tjuh), deze doet hij precies het zelfde......

[edit]typo's[/edit]

Reageren