ik heb een lay-out in div'jes, nu gaat het allemaal goed, maar er is een vreemd probleem, als hij dit leest uit de DataBase:
hier komt onze 'Dienstregeling'

Dan zet hij dit erneer:
hier komt onze 'Dienstregeling'
ing'

Hoe kan ik dit oplossen ?? Alvast bedankt.
<?php
$string = 'aap';
echo $string.'<!-- einde output -->';
?>
Wanneer jij dit uitvoert op jouw webserver, dan staat er in de html-broncode (!) het volgende?
aap<!-- einde output -->ing'
Dus met die extra ing' achter de eigenlijke output. Of krijg je in de html-broncode wat anders te zien?

(vreemde situatie trouwens... Nog nooit van gehoord)
ik zie net ook dat er geen dubbele letters in de bron staan. (Beeld -> Bron) Ligt het dan aan mijn PC.....??

[edit]Probleem al opgelost :P het ligt aan mijn comp. want ik keek ook even in FF en daar staat et normaal.....[/edit]

Maar iedereen toch bedankt!!
Haha, leuke bug in Internet explorer? Misschien dat je dit aan Microsoft kan melden? Zullen ze vast wel op prijs stellen, alleen denk ik niet dat ze er veel mee doen.
Toch val ik weer terug op dit topic, nu ben ik (ook) met mijn eigen website bezig, en nu laat hij tot mijn verbazing, ook het die dubbele letters zien....

nu kan ik wel een on-line voorbeeldje geven:
http://www.leensonline.nl/Leensonline/

en dit laat die zien onder ons berichtenbalk:
ui ||

Voor mensen die het niet zien (lijkt mijn stug) maar oke:

Zien meer mensen ook deze fout, of heeft iemand een oplossing, want ik word er nog ...... van :D. Alvast Bedankt.
Ik zie geen ui|| ...
hmzzz, bij mijn broer gaf hij het ook weer ..... :S
<?php
$p_id = 6;
$sql = "
SELECT text_pagina
FROM pagina
WHERE id = " . $p_id;
if (!$res = mysql_query($query)) {
trigger_error (mysql_error ());
echo '<br>';
echo htmlentities ($sql, ENT_QUOTES);
}
$row = mysql_fetch_assoc ($resultaat);
$t_ext = stripslashes($row['text_pagina']); // waarom doe je hier stripslashes?
echo $t_ext;
?>
Notice: Query was empty in /home/flexbus/domains/mijndomein/public_html/show/inhoud/help.php on line 8

SELECT text_pagina FROM pagina WHERE id = 6
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/flexbus/domains/mijndomein/public_html/show/inhoud/help.php on line 12

Hij geeft deze fouten weer. Wat doe ik, het script fout ??
een goed avond, naar 1,5 week puzzelen, is het misterie opgelost van de dubbele letters, naar veel denk speur werk, kwam ik op het laaste uit:

<!-- begin main -->
//pagina
<!-- einde main -->

Ik dacht van laat ik die pijltjes eens weg halen, van begin en einde, en tot mijn verbazing, zach ik dat er geen dubbele letters meer stonden, dus het probleem is opgelost!! (dat het daar aan zou liggen :S) maar iedereen bedankt voor hun hulp!!
Het lijkt er op dat je HTML commentaarcodes in PHP hebt gebruikt.

Reageren