Ik ben samen met een vriend bezig een site voor goodies voor je mobiel aant maken, nou willen wij ook games en geluiden sturen via MMS zo als dat ook gaat bij Jamba. Ik heb al gekeken op internet of er een bedrijf was die die MSS computers maken maar ik vond niks. Weet iemand hier een fabrikant of bedrijf die die MMS computers maken ??

MVG

Wouter
Als dat lukt, en je steekt er een beetje reclame in, kan je best rijk worden! xD Probeer te informeren bij dit soort bedrijven. Nee heb je, ja kun je krijgen ;-) Je weet maar nooit...
Wat is een MMS-computer?
Is dit niet zoiets als mms://

?

GR. mebus
Een computer die data/spelletjes/beltonen/enz kan versturen d.m.v. een mms (Multi Media Sms ???).

gr, tim
mms is mij bekend, net zoals dat je een gateway nodig hebt om berichten in deze vorm te versturen. Neem contact op met KPN, Vodafone of welke provider dan ook, en informeer dan eens naar de mogelijkheden.

Zelf een gateway opzetten, onderhouden en berichten versturen is een uitermate kostbare zaak. Zelfs met een paar miljoen euro achter de hand zou ik daar niet aan beginnen, huur de dienst eerst maar eens in bij een provider, dat scheelt jou een hele berg ellende. En mocht je zo groot worden dat een volledige eigen dienst goedkoper is, dan kun je die stap altijd nog zetten.
Of gebruik geen mms, niet iederen kan dat ontvangen... De volgende combinatie is ook mogelijk: sms versturen via gateway met daarin download link naar een pagina. Dan met telefoon en gprs de download ophalen.

Of je hangt een eigen telefoon aan de pc dmv een datakabel.
En wat nou als je geen datakabel en geen GPRS hebt?

Ik denk trouwens dat een keuze tussen beide beter is.
maar als je een sms stuurt met de link erin en hoe duur zal dat downloaden dan kosten ?
Afhankelijk van de grootte natuurlijk, maar niet meer dan als je het via MMS gaat sturen. Die techniek is al een stuk verder ontwikkeld, en is goedkoper dan mms.. (ook een "server" daarvoor is veel goedkoper, en werkt ook heel gemakkelijk.)P Ik zou daaraan beginnen.

Reageren