Ik ben samen met een vriend bezig een site voor goodies voor je mobiel aant maken, nou willen wij ook games en geluiden sturen via MMS zo als dat ook gaat bij Jamba. Ik heb al gekeken op internet of er een bedrijf was die die MSS computers maken maar ik vond niks. Weet iemand hier een fabrikant of bedrijf die die MMS computers maken ??

MVG

Wouter
Dus gewoon een SMS server aanschaffen, maar wat is dan het tarief per sms ? Of ligt dat er gewoon aan welke provider je hebt ?
Zover mij bekend is moet je een abbonnement afsluiten bij een provider waarbij je mms of sms berichten kunt versturen.

ClubMessage is een bedrijf die MMS en SMS diensten levert: http://www.clubmessage.nl/
heb even op die site gekeken en wat voor opties zijn die passen wel goed in mijn eisen, weet iemand hoe duur zon abbonnement is ??
Wouter schreef op 16.09.2006 20:07
heb even op die site gekeken en wat voor opties zijn die passen wel goed in mijn eisen, weet iemand hoe duur zon abbonnement is ??
Ik vermoed dat diegene die een abonnement aanbiedt, ook wel weet hoeveel dat kost... Vraag daar eens.
Ok, neem vandeweek is contact op met dat bedrijf.
Zie ook http://www.mollie.nl/prijzen/

Duurste pakket:
100 credits = 13 euro
1 mms bericht = 2,2 credits => 0,286 euro.

Goedkooptste pakket:
100.000 credit = 5.500 euro
1 mms bericht = 2,2 credits => 0,121 euro.
reactie op frank:

kost je dus 28,6 cent per bericht, vraag je er nu 1,30 voor dan verdien je 101,4 cent, dus een dikke euro, per ringtone.

Maar dan moet je per ringtone ook nog is rechten betalen, evenals voor games en alle andere niet zelf geschreven dingen.

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de wist per ringtone, afbeelding of game nu niet zo heel hoog is.

Ik denk dat je beter 'kunt leven' van de reclame, maar dit is maar een redenatie ;-)
@PHP Newbie: Of je neemt zelf je geluiden op! Ik bedoel, bijvoorbeeld zo'n "stille ringtone" is niet moeilijk te maken;-) :-P Of een geluid van een gun, een paard, of een oude telefoon. Die krijg je nu op tv aangeboden voor de mensen zonder tv...

Reageren