welke design vinden jullie mooier,

de oude website
...

graag jullie meningen
PHPerik schreef op 19.09.2006 14:03
Sowieso nummer 2. Als de klant nummer 1 kiest moet je hem een afspraak met een psycholoog laten maken.

dus zo ga jij om met klanten :P
Inderdaad. Straight to the point.
dan hou je zeker ook veel klanten over
Ontzettend veel, want hij brengt ze naar mij.
Zelfs krijgt hij er nog meer want die klanten vertelt tegen anderen naar die psycholoog moet je toe gaan en dan redirect ik ze weer naar Erik voor een site.
Kortom mondtotmondreclame + samenwerking.
Nummer 2 is mooier maar ik vind hem nog wel vrij donker (veel zwart, misschien meer wit erbij).

Vraag de klant eens waarom 1 wel en 2 niet?
de klant heeft een powerpoint presentatie gemaakt die naar klanten toegaat en ze willen graag dat de website er net zo uit ziet als de powerpoint presentatie
Ik ben een nerd. Ik praat niet. Kalle doet al het praatwerk met zijn vlotte babbel. Ik incasseer alleen. Oh en ik programmeer.

kek.
PHPerik schreef op 19.09.2006 14:21
Ik ben een nerd. Ik praat niet. Kalle doet al het praatwerk met zijn vlotte babbel. Ik incasseer alleen. Oh en ik programmeer.

kek.

en hoe doen jullie dat met de winst dan ??

50 - 50 zou erg aantrekkelijk zijn voor Kalle
Heh erik dat is nou net ons geheim. Ssssssssssssst!

Wat is kek?

euh ff on-topic: ik denk dat ie erg ouderwets is, nogal zonde daarnaast van je werk, ik zou het tegen 'm zeggen en anders gewoon schijt hebben.

edit:
50-50 ben jij ff gek.
Alles voor Erik en hij betaalt alles voor me. Daarnaast gaat ie binnenkort toch dood, en krijg ik al het geld dan.
Je moet de klant uitleggen wat er beter is aan optie 2 en vragen wat hem zo aantrekt in optie 1. Want je moet het wel op je klant afstellen, imago etc.

Reageren