Hmm ik kom uit de stad en daar is het nou eenmaal niet zo populair. Naja weet je het is gewoon een heel gedoe, ik was nu en toen ook wel graag eens naar een cabaret voorstelling gegaan, maarja je weet hoe gaat --> je doet het toch niet. Euhja niet echt populair, je moet een bepaald aantal dingen bezocht hebben in verschillende categorien. Denk aan film, musea, voorstellingen ....
En dan moest er ook nog een review over worden geschreven.
Ik kan je vertellen dat de meesten het als saai zien en ervaren. Ik ga liever een dagje voetballen. Maarja om eerlijk te zijn maak je het met een site niet opeens anders. Het gaat om de inhoud.
Het enige wat je kan doen is het leuker maken voor de genen die het al leuk vinden. En daarnaast voor allen het allemaal tot een duidelijke site maken, waar je overzichtelijk dingen kan vinden.
Ik zou zeggen wij zijn toch wel het publiek waarovor je een site maakt (naja ik al weer een tijdje niet meer, maar alsnog), dus houd ons op de hoogte.
?
Onbekende gebruiker
22-09-2006 22:30
[meningmodus]Probleem op veel scholen is dat de vakken CKV en de opdrachten veelste rechtlijnig zijn, geen ruimte bieden voor creativiteit, een te klein budget hebben, en dat leraren alles willen becijferen op prestatie (en dit ook als drijgmiddel gebruiken).[/meningmodus]
@Kalle
Over die verslagen, ben ik het met je eens. Vooral die review zit ik altijd tegen op. En ja je wil er altijd wel eens heen maar geen tijd, en als je dan bent geweest ben je je kaartje kwijt :-(