Hulp gezocht! Door Jesper Diovo op 27-09-2006 17:31 294 views Hoi, ik heb een iniminiprobleempie :p Bij het opruimen van mijn ftp kreeg ik een aantal mappen niet weg. Een plaatje: http://img178.imageshack.us/img178/3906/foutftpxd8.png Hoop dat jullie me kunnen helpen. // P.S. Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen.. dit leek mij de beste oplossing :P Link gekopieerd
Benny Lava 27-09-2006 18:03 Djemo schreef op 27.09.2006 17:57En dat uploaden naar de ftp? Je kunt het proberen, maak een .php file aan met: <?php $map = "root"; // map die je wilt verwijderen rmdir($map); ?> Verraderen de var $map in de map die je wilt verwijderen. Upload dat bestand naar je FTP, Ga via de browser naar die pagina. Refresh je FTP en kijk of de map weg is. Link gekopieerd
Benny Lava 27-09-2006 20:17 Wat RedCrew al zei kijk eerst of er verborgen bestanden instaan. En anders kan je kijken in de CP (Control Panel) want sommige host geven daar ook FTP interfase. Verder weet ik niets wat je dan nog kan proberen, alleen vragen aan de systeem beheerder of die de map wil verwijderen. Link gekopieerd