hallo,

Ik ben opzoek naar een leuk profielen script net zoals bij habbos.nl en habbo-tropical.nl of habbosound.nl deze systemen werken met een shop waar gebruikers via punten producten via hun profiel kunnen kopen zij komen aan deze punten door in een forum een bericht achter te laten of op een poll te stemmen. graag zou ik dit systeem ook willen gebruiken.

Ik heb bij google gezocht maar helaas niks gevonden ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen. ik hoor het graag.
Eentje zelf maken, is toch leuk.

Ps: Hier is al een soort gelijke topic over.
Als ik het kon zou ik het self gaan maken maar ik ben een noob op dit gebied dus kan ik het helaas (nog) niet.

Kan je een link geven van dat topic?
Kijk even onder: laatste forum berichten...

En zelf maken is veel en veel leuker! zo kan of wanneer het moet ook makkelijker uitbreiden:)
JEMIG! een link geven, sorry hoor!

[edit]
sorry voor ons minder phphulpelijke samenkomst hierzo maar, sorry hoor (.....)
zoals ik het net heb aangegeven ik wil het heel graag zelf kunnen maken maar ik kan het helaas niet:( ik snap er nauwlijks tot niks van. helaas
kijk dan bij die link on "Laatste forum berichten":

18:39 ['PHP] - Ledensysteem + profie..
Als je het niet snapt kun je beter gewoon beginnen met php. Zoek een leuke begin tutorial voor php en zoek wat rond op deze site. Dan leer je het vanzelf. Want om nu zomaar in de wilde weg een systeempje te plukken is niet zo slim. Als er dan ee n probleem is kun je het niet zelf oplossen en dat kan nogal irritant zijn. En ik ben het volledig met mebus eens: je ka nhet dan veel makkelijker uitbreiden!
Harmen schreef op 29.09.2006 19:00
JEMIG! een link geven, sorry hoor!

srry verkeerde persoon

GR. mebus!
Ik kan wel wat maar niet veel een probleempje oplossen gaat denk ik nog wel;) maar zelf een systeem scripten lukt me helemaal niet.

Bij het systeem ledensyteen + profiel onbreekt een dingetje dat ik zelf heel graag in wil hebben en dat zijn de punten systeem en de shop waar leden met hun gespaarde punten artikelen kunnen kopen

Reageren