Ik ben opzoek naar een leuk profielen script net zoals bij habbos.nl en habbo-tropical.nl of habbosound.nl deze systemen werken met een shop waar gebruikers via punten producten via hun profiel kunnen kopen zij komen aan deze punten door in een forum een bericht achter te laten of op een poll te stemmen. graag zou ik dit systeem ook willen gebruiken.
Ik heb bij google gezocht maar helaas niks gevonden ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen. ik hoor het graag.
ik wil niet veel zeggen, maar hoe het hier meestal gaat is:
1. iemand heeft een vraagje over z'n script en post het
2. iemand anders probeert het foutje eruit te halen
hoe het bij jou gaat is:
1. jij vraagt een script
2. iemand anders moet het voor 200% voorkouwen
het heet hier niks voor niks aanvragen of ben ik nu gek?? ik ben op dit gebied gewoon niet zo goed kan toch? dus vraag ik het aan een andere ik wil wel wat foutjes proberen te fixen maar dan moet ik wel een begin hebben anders kan ik helemaal niks.
sorry ook voor mijn reactie hier op ik ben nu eenmaal niet zo goed in php en ik zou niet weten hoe ik dat script anders zou moeten krijgen iemand vanjullie een idee?
Ik wil dit script gaan gebruiken op de site www.walibiclub.nl een fansite van walibiworld en bezokers van de site hadden aangegeven dat ze graag een shop waarbij je met punten kan betalen willen hebben ik wil dat voor hun ook regelen maar hoe weet ik niet daarom deze keuze van mij.
De site is nu ofline!
Ik heb ook zo een standaard login script gedownload en proberen aan mijn eisen aante passen alleen dit lukt mij compleet niet.