Ik heb 2 website's gemaakt met flash en met hulp van photoshop.Ik heb al wat langer ervaring met flash + photoshop. Gemaakt om wat beter photoshop te leren en flash, Dat is volgens mij aardig gelukt :)
Deze site is een beetje retro en met een beetje oude kleuren.Eerst zat nog muziek op en kwamen er noten uit de platen speler.Helaas werd de site daar erg traag van.
wachten?! zitten jullie allemaal nog op de modem ofzo?:P
Ik vind die eerste wel blits, maar geel en roze bij elkaar?! Roze is een warme kleur en geel koud, dat kan goed bij elkaar maar niet op deze manier zeg maar. of laat het op een één of andere manier nog vaker terug komen.
En over dat wachten, laat eerste de tekst zien, dan header en dan de rest!
het wachten viel mij nu nog wel mee, maar ik denk dat het wel langer gaat duren als er meer in komt te staan (en dan doel ik vooral op afbeeldingen)
Wat mij opvalt is dat het een nogal "kleine" layout is, op een hoge resolutie.. Hij bedekt bij mij maar een half scherm in de breedte, en 3/4 in de hoogte (ongeveer)
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Voor mensen met een hoge resolutie is hier geen beginnen aan..
Als ik moet kiezen tussen deze 2, dan de 2e, maar die vind ik ook niet echt geweldig..
Ahah ja kleur daar zat ik ook mee met roze en geel.Ik vond het wel mooi maar het is iets te vel. PS over die resolutie (grootte van site) is een beetje gemiddeld voor de thuis gebruiker :P Designers hebben natuurlijk 2 schermen en dikke resolutie, maar dat zijn er niet zo heel veel.Dus doelgroep= klanten. Geen designers :P
PS meer commentaar :)
?
Onbekende gebruiker
30-09-2006 21:28
welke wachtijden ??? ik moet 1 sec wachten totdat alles in beeld is (dat moet want er komt een soort loading voor in die flash dinge)