Ik heb 2 website's gemaakt met flash en met hulp van photoshop.Ik heb al wat langer ervaring met flash + photoshop. Gemaakt om wat beter photoshop te leren en flash, Dat is volgens mij aardig gelukt :)
Deze site is een beetje retro en met een beetje oude kleuren.Eerst zat nog muziek op en kwamen er noten uit de platen speler.Helaas werd de site daar erg traag van.
De eerste is gewoon oerlelijk :) . De kleuren zijn afgrijselijk ! Verder is het niet echt origineel want die vallende dingetjes heb ik ook ooit eens geleerd in een tutorial :) .
Site 2 vind ik dan wel goed. Stijlvol, overzichtelijk, rustgevend.
In tegenstelling tot andere keren vind ik deze Flash-site (nr. 2) wel goed ! Het laden duurt niet al te lang, drie tot vijf seconden kan ik mee leven en hij is vooral niet zwaar.
www.habbohotel.nl
ontopic: 1e is vreselijk, 2e is ook niet echt heeeeel mooi. dat je zecht dat profsuites allemaal flash zijn, dan heb je het mis. is google soms flash? nee? en waarom is google dan toch zo'n belangrijke en goede site? bijvoorbeeld ;-)
Die heeft Jan Koehoorn ook eens gepost, zeer zeer mooie site.. echt een genot om te wachten :) ,maar die zullen iets meer ervaring hebben dan iedereen hier met flash, dus je moet je niet blind staren ;)