Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
Ok, ik ben nu bezig voor een hele groote community om de vetste vijand ooit te debuggen en te animeren. Het is de Hydra uit Half Life 2. Hij is eruit gehaalt omdat er bugs in zaten en hij lastig te programeren is. En het was niet leuk om tegen te vechten omdat hij je in een keer doorboorde.

Dit is alleen het model, de animaties ben ik ervoor aan het maken, het is voor een scripted scene, dus je vecht er niet tegen (omdat de AI van dit beestje hapert.)

Dit beestje is grofweg zo'n 8 meter lang als die echt zou bestaan, het model en de textures behoren aan Valve. Dit word later gereskinned, er komen rode aderen in.

Het is dus de bedoelding dat er een experiment fout gaat en dit beestje ontwaakt, en deze doorboort dan enkele vijanden.

Hoop dat jullie het mooi vinden, ik zal vaker werkt laten zien.
waar doe je dit mee? maya?

edit: wow heeft ook zon lekker ding als tegenstander, C'thun

average life van iemand 6k
average damage van cthun 53k

hmm :)
Het model is van Valve en daar is (nog) niets aan veranderd.

Ik ben nu bezig geweest met het reskinnen ervan, resultaat zie je hieronder. Iets te rood als je het mij vraagt, maar iets tussen dat blauw-rood in zou perfect zijn (dan lijken het rode aderen).

Edit: bedoel je hoe ik het level maak?? Hmm dat doe ik met Hammer, een mod/map tool die je bij half life 2 krijgt. Deze word ook telkens geupdate zodat je voor een dikke 7 jaar lang ermee kan werken :)
oh ok ik dacht dat je het moddelen ook zelf deed :) ken hammer wel, nog diehard maps voor gedesigned (alleen ontwerp, dan via een site konden mensen em maken)
kriebelt weer in de vingers als ik al hammer hoor

cant touch this
Njah dit is best makkelijk, alleen nu kom ik voor de lastige taak om animaties te maken. En aangezien dat ik dat nog nooit eerder heb gedaan word het wel lastig, maar ach uitdagingen ga ik niet uit de weg.

Ik kan ook proberen om de AI van dit beestje goed te krijgen.. alleen ga maar eens 5000 regels debuggen. Dus animeren lijkt me een beter optie :)

edit: een iets betere versie, alleen moet die nog wat getweaked worden.

yay weer ossy down, nu Leggings of the Black Blizzard voor mij + mn hilt! nu nog even scarabs en idols uit de guildbank en dan opzoek naar een goeie offhand :)
Gratz.
Wij beginnen niet eens aan ossi.. geen zin in.
We zijn begonnen met aq40... eerste baas op 24%.
Vanavond gaat ie wel neer :).

ha die hebben wij al gedaan :) dies makkelijk

die pants zijn beste casterpants in game tot thaddius in naxx :) dus /cheer
Nice, maar TBC gaat er flink in hakken^^.

Reageren