Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
/me Wacht met smart op Wes's reactie
@leo , live uit de userdinges van phphulp

Vind je een topic onzin of vind je de poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen. Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt.

@simon, ja ik bedoelde meer of dan BA ook weg is. kan ik iig nog FBs spammen , tog 8k mana
Er staat ook dit: Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt.

Alleen dit gebeurt niet, dus komt die regel te vervallen. Als jullie beide zulke (nuttelooze) reacties mogen plaatsen mag ik ook een voor jullie nuttelooze reactie plaatsen waarin ik aangeef dat er andere opties zijn voor dit soort (nuttelooze) topics.

En als je jezelf zo erg hecht aan het beleid dan moet je zelf ook toegeven dat dit topic volgens het beleid ook niet helemaal juist is.

Edit: zelfs moest zelf zijn.
@leo, kijk naar de 1e post. het was een WoW topic en admin heeft daar een algemeen gametopic van gemaakt in de koffiehoek. Wij hebben het dus over games, dat we de enige 2 zijn die posten maakt geen klap uit, wil je meeposten doe je lekker mee, anders post je (lees jij) dus niet
Nog gothic 3 players hierzo ??
Nooit van gehoord
Woei... nefarian 2e try downed!
nice :) lewt?

wij aq20 mc en onyx in een nachtje downed downed :)

dinsdag weer BWL, op naar de lootlord ^^
Oke oke, ik geef het toe, ik speel nu ook WoW, nu nog de 10day trial, maar de kans dat ik ga upgraden is wel aanwezig...

Ben nu Undead Mage lvl6. Net in Brille aangekomen.
gz WJ :)

welke server zit je?

Reageren