Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
imo er zijn niet veel mensen die wow spele die hier ook zitten volgens mij he wes doe je ook pvp of niet ??
als holypriest? enig idee hoe hard snel je doodgaat? alsof je een mega MOL MIJ sign op je kop hebt ^^
ben je geen persenal healer dan van een warrior of zo das egt imba altijd
ignore de warrior en dood ben ik zo... in arenas dan he

battlegrounds is een heel ander verhaal, maar ik ben meer een pve/farm persoon
Wat ben ik blij dat ik met WoW gestopt ben, ineens zeeen van tijd (H)
@thijs

haha waarom ben je ooit gestopt dan

@ wes

ik haat farme juist lekker pvp de 14de komt pvp epic 70 gear uit :P ik ben lkker aan het honor farme heb nu 27 k honor of zo al :P
nerd :D
ik heb iets van 3000 honor, maar das van een stint, haat pvp. met mn hunter was het wel geinig, die was ook grand marshal toen dat nog het hoogste was enzo. maarja nu kan elke jan lul highrank worden met gear
hoe heet je char wes dan meet ik je vanaaf
sander schreef op 07.06.2007 15:08
@thijs

haha waarom ben je ooit gestopt dan

Had er niet zoveel zin / plezier meer in het spelen, ook vanwege de expansion die toen over 1-2 weken uit zou komen.
Aangezien hele progress die je behaald hebt eigenlijk beetje voor niets zijn geweest als het ware, ben ik er toen gestopt.

Maar heb wel veel fun gehad met mn warlock in die paar weken voor de expansion met de nieuwe PvP, toen je al die epix makkelijk kon halen ;)
Warlock + Felguard pwnde toen alles ^^
( maar dat is waarschijnlijk nu allang weer genurfed )

Reageren