Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
@sander, toitle op boulderfist
WES houdt van dit soort topics hé ;)

Ik ben meer een CoD speler en zit in de clan dOUBTFUL.

Wil je een WAR met ons ga dan naar doubtfulgaming.com

Ik ben trouwens een cod1 speler die dol is op rifle only en mij kun je vinden op de server, mijn naam is Misthafalls =):
- 130.89.172.180:28962
Ik speel Counter-strike en af en toe GunZ en dat was het ben niet zon super game fanaat ...
thijs schreef op 07.06.2007 15:06
Wat ben ik blij dat ik met WoW gestopt ben, ineens zeeen van tijd (H)

haha :P
ik ineens veel meer geld
en dat zal ook wel toenemen nu ik ben gestopt met roken
rookte iets van 10 peuken per dag :P
cb2, ach, ik heb niet perse zon topic nodig om gewoon te zeggen wat ik wil ^_^
haha je ziet toch dat mensen niet zonder games kunnen zelfs Gunz wordt nog gespeeld das egt net ja umh prince :) zo oud :P
nee geef mij maar lekker wow elke dag van half 9 tot 8 werken lekker achter me pctje daarna wow en als ik daar een keer geen zin in heb beetje klote met video bewerking van wow :P ( ben geen addict hoor )
Mijn updategamelistachtigiets.

Niet dat ik veel game maar voral:

Counterstrike Source :D (Voor als script's niet willen werken).
Ragnarok xD Voor het rpg gevoel.
En pingpong natuurlijk.
Ik xD rakion, counterstrike, command and conquer generals/1/2/3, half life 2 deatchmatch(is nu gratis :-)), battlefield, medal of honor xD dat was het denk ik :-)
Zijn jullie al bekend met America's Army? www.americasarmy.com

Dit is een spel dat wordt uitgegeven door de US couvernment en is ech rete mooi! En gratis! Wanneer ik van de zomer weer meer tijd heb ga ik me daar maar weer wat in verdiepen.
best oud al crispy

outdated graphics ook btw :/

Reageren