Is het mogelijk om een knop in een browser te maken die, als men erop klikt, direct de windows calculator opent? (zonder eerst popup met "openen, oplsaan, ...")
nee
je kunt toch in php zelf een rekenmachine maken??
Dat is waar, maar de windows calculator heeft toch enkele voordelen die met php moeilijk te bereiken zijn. Als ik een calculator-script zou gebruiken, zou ik eerder op javascript beroep doen...
wat kan windows calc dat php niet kan?
Met PHP en JS kun je veel meer dan die flutrekenmachine van Windows, maar het is maar de vraag of je het wil maken.
PHPerik schreef op 05.10.2006 13:24
Met PHP en JS kun je veel meer dan die flutrekenmachine van Windows, maar het is maar de vraag of je het wil maken.

heb je de windows rekenmachine wel op wetenschappelijk staan dan??. dan kun je er namelijk behoorlijk wat mee
Ja natuurlijk heb ik dat.
Bij windows calc is het bijvoorbeeld superhandig dat je het numerieke toetesnbord kunt gebruiken zondar dat het tekstveld geselecteerd is. Ook worden de knoppen ook visueel ingedrukt als men gebruik maakt van het toetsenbord. Dit kan voor jullie zinloos lijken, maar ik kan u verzekeren dat deze simpele extras in een werkomgeving duidelijke voordelen biedt....
hoe laat je php of javascript iets van decimaal omzetten naar hexadesimaal of naar binair dan??
woffer schreef op 05.10.2006 13:29
Bij windows calc is het bijvoorbeeld superhandig dat je het numerieke toetesnbord kunt gebruiken zondar dat het tekstveld geselecteerd is. Ook worden de knoppen ook visueel ingedrukt als men gebruik maakt van het toetsenbord. Dit kan voor jullie zinloos lijken, maar ik kan u verzekeren dat deze simpele extras in een werkomgeving duidelijke voordelen biedt....

je kunt toch met javascript uitlezen welke toetsen er gebruikt worden en met die gegevens kun je dat zelf maken. ik geef toe, het is erg veel werk

Reageren