Ik had een drukke week joh... Gisteren van kwart voor 6 tot 9 uur in de gymzaal geweest en daarna nog een uur blokken op biologie en engels. Ging wel goed ^^ Today begon erg slecht en ging langzaam voorbij, maar gelukkig is het nu weer weekend. Erg rustig gaat mijn weekend niet worden. Eerst ga ik morgenochtend van 10 tot 12 naar musical. (dat doe ik elke zaterdag) Daarna van half 2 tot 3 naar de schouwburg, moet ik oefenen voor een optreden van turnen. En zondag van half 10 's ochtends tot 6 uur 's avonds in de schouwburg voor dat turnoptreden. Moet ik zingen :P
jan:O groningen?! daar woon ik:D:D zeg effe waar :P
Het was een besloten optreden, een feest.
Wel iets leuks meegemaakt: Halverwege de Afsluitdijk belt de drummer van onze band op. Hij had de hele tank van de bandbus (die natuurlijk op diesel rijdt) vol met super gegooid ^&%&^%$!!!
Moesten ze hem helemaal naar een garage slepen om de hele handel leeg te pompen, LOL. Het optreden begon een uur later, maar ging verder gelukkig goed.
Dit weekend geen optredens, dus maar eens flink piano studeren
@Arend Jan? Ik zoek nog een zanger/drummer en de rest voor een band ;). Ben zelf gitarist. Lijkt me best geinig. Zit meestal niet zielig in mijn eentje muziek te maken, te genieten!
@Jan, je kan goed spelen.
Ik speel zelf ook keyboard, maar heb maar een jaartje les gehad. en kan alleen akkoorden spelen met m'n linkerhand. Ik kan nog niet met beide handen 2 verschillende melodieën spelen jammer genoeg.
@Jan, je kan goed spelen.
Ik speel zelf ook keyboard, maar heb maar een jaartje les gehad. en kan alleen akkoorden spelen met m'n linkerhand. Ik kan nog niet met beide handen 2 verschillende melodieën spelen jammer genoeg.
Dank je! Ik speel al vrij lang en geef ook muziekles. Het duurt een paar jaar voor je echt een beetje keyboard/piano kunt spelen. Maar als je elke dag ff speelt lukt het wel. Gewoon in een bandje gaan spelen, dan gaat het nog sneller.