Nog 6 uurtjes, waarvan 5 werk en dan is het weer weekend. Wat gaan jullie doen :D?

Ik ga naar www.xielan.nl (lan parteh).
En lekker uit op zaterdag.
Ik wil ook ooit in een band spelen, als drummer, of zingen... maar of dat gaat lukken?
ArendJan schreef op 06.10.2006 16:10
Ik wil ook ooit in een band spelen, als drummer, of zingen... maar of dat gaat lukken?
Waarom niet? Je kunt met vrienden toch zelf een band oprichten? Dit heb je volledig zelf in de hand. Wanneer je echt wilt, gaat je dit echt wel lukken!
Naja, druk met school enz... maar als k op mezelf ga wonen dan hoor je nog wel es van me :D
wtf is dit!?!?!?! mafkezen
@rudie d.
Jij hangt hier blijkbaar nog maar net rond! Dit soort topics komen maandelijks langs, misschien zelfs wel wekelijks(als het al niet dagelijks is)
maandelijks, wekelijks, dagelijks... wow dat is engelijk veel :)
maareh sorry
hang idd nog niet zo lang rond :D
had niet gezien dat er een "koffiehoek" is hehe wel gezellig hoor.

iemand muziek van The Cardigans om te delen? mzl
GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP
<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>
PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>
PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>
GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>
PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN
<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN
<>PHP<>GAMEN<>PHP<>GAMEN<>PHP<>
oh ja:

werken...
iemand muziek van The Cardigans om te delen? mzl
Ik heb laatst in Rusland een mp3-cd van de Cardigans gekocht, zaten een stuk of 5 of 6 volledige cd's bij, en als bonus 1 of 2 cd's van The Camp (Nina Persson solo).
En er zaten ook lyrics en foto's bij die cd :) En dat alles voor omgerekend 2 euro :)))

Edit:
Als ik goed kan tellen:
6 cd's van The Cardigans
1 cd van A Camp
en nog wat singles van A Camp

Maar mijn rechtsgevoel (en de wet) staat het niet toe muziek te delen. Waarom ik het zelf gekocht heb dan? Ach, je helpt die arme Russen een beetje zo he, en het is toch een stukje cultuur wat je mee naar huis neemt :)

Reageren