Nog 6 uurtjes, waarvan 5 werk en dan is het weer weekend. Wat gaan jullie doen :D?

Ik ga naar www.xielan.nl (lan parteh).
En lekker uit op zaterdag.
ik ga helemaal niks doen
Das ook niet veel
Ik heb nog geen flauw idee wat ik ga doen.. waarschijnlijk ff gezellig doen met vrienden en knus op de bank filmpjes kijken :) Ohw ja en zondagavond ff biertje in de Irish Pub pakken
Vanavond ga ik (als ze niet al te ziek is, ze was niet fit gister :S) met een vriendin foto's induiken, van mijn stageperiode, en haar vakantie.. En een filmpje kijken ofzo..
Zaterdag wordt het hopelijk, ondanks een aantal "afhakers" toch een gezellige stapavond en zondag is het weer voetbaldag, beetje in de regen door de modder ploegen.
hehe.. Irish pub ^^
zaterdag ga ik met me meisje zwemmen en 's avonds met haar en vrienden eten en daarna naar de film en zondag ga ik met der naar de sportschool met een vriend van me en zijn vriendin
geeeeeeeeeeeeeeen id
Morgen voetballen tegen Valleivogels en voor de rest weet ik het ook niet precies.
Ik heb vanmorgen m'n rijbewijs opgehaalt, woensdag ochtend geslaagd, vanavond kijken voor auto en als het lukt ga ik het weekend bij vrienden enzo langs, filmpje kijke en gewoon even op visite enzo.
Gefeliciteerd met je rijbewijs!! :)
Ik ga 6 november afrijden... spannneeennnnd!

Reageren