Hallo,

Een zaterdag topicje: Welke kabels/usbsticks/oed hangen er aan je pc?
Ik maak wel het eerste lijstje:
[li]muis-kabel
[li]toetsenbord-kabel
[li]tft-scherm-kabel
[li]utp-kabel
[li]ipod-kabel
[li]versterker-kabel (met daaraan een lp-speler)
[li]stroom-kabel
[li]speaker-kabel
[li]microfoon-kabel
[li]koptelefoon-kabel (nu even eruit, zodat ik de speakers hoor)
Wat hangt d'r bij jullie aan?

Groeten,
Jonathan
Lotte schreef op 07.10.2006 22:40
Wahahahaha. Nou ik geloof dat er 2 boxers aanzitten, een microfoon. En dan nog een stuk of 100 kabels. + een muis en toetsenbord. De rest weet ik niet :P

[offtopic]
2 Boxers?? :P Hahaha, das niet zo mooi als je honden gaat aansluiten op je computer he.. neem aan dat je boxen bedoeld.. (en ik denk dat er beetje standaard dingen aan zitten.. LAN kabel, voor je internet enzo.. monitor uiteraard, printer ook vast wel :P)
[/offtopic]
2 boxers? Cool, met van die handschoenen aan, en jij vindt ze zeker nog sexy ook ;-)

Of bedoel je boxen

[edit]
Mijn bovenbuurman denkt aan andere boxers, zielig voor die beesten.

Geef is een omschrijving van de uiteinden van die draadjes (nee, niet die kant met die pinnetjes en gaatjes, maar de andere kant :-p)
[/edit]
bij mijn laptop:
stroom
netwerk
oordopjes
microfoon
en een muis

bij mijn gewone computer
kabels van 5.1 set
muis
toetsenbord
stroom
monitor
usbhub

dat was het wel zo'n beetje
Tja, ik ben nooit een prof in typen geweest. Laatst schreef ik ook steeds variabelen fout. Ik maakte er constant viriabelen van. Ik zie meestal wel dat er íets fout is. Maar wát dan precies kan ik nooit ontdekken :P
Gelukkig is er nu firefox 2 met ingebouwde spellingscontrole :)
muis - usb
keyboard - usb
Pinnacle moviebox - usb
boxen
printer - usb
19" CRT
modem - utp
[offtopic]

Ligt het aan mij of zijn pinquins in? Ik heb nu al drie avatars gezien met een pinquin erop. (die van donhertog, Turmin en willem-jan)

ps. Ik weet het, ik kan niet typen. Hoe schrijf je ping-win :P

[/offtopic]
pinguïn, en pinguïns zijn ook gewoon echt cool. :P Ik bedoel, t zijn toch gave beesten? :P
pinguins zijn idd erg cool :P Ik heb er ooit een of andere knuffel van gekregen op zo'n uitje. (kweet niet meer waar ik heen was geweest) ligt nog steeds ergens op mijn kamer.

Reageren