Hallo,

Een zaterdag topicje: Welke kabels/usbsticks/oed hangen er aan je pc?
Ik maak wel het eerste lijstje:
[li]muis-kabel
[li]toetsenbord-kabel
[li]tft-scherm-kabel
[li]utp-kabel
[li]ipod-kabel
[li]versterker-kabel (met daaraan een lp-speler)
[li]stroom-kabel
[li]speaker-kabel
[li]microfoon-kabel
[li]koptelefoon-kabel (nu even eruit, zodat ik de speakers hoor)
Wat hangt d'r bij jullie aan?

Groeten,
Jonathan

Geef is een omschrijving van de uiteinden van die draadjes (nee, niet die kant met die pinnetjes en gaatjes, maar de andere kant :-p)

Ik zit nu achter mijn laptop. En ik heb die draadjes nooit aandachtig bestudeerd. Dan val ik toch echt te snel in slaap.

[edit]

Maar ik ga nu slapen. 11 uur is laat zat voor mij. Trusten!
[/edit]
Ik kan nog een ander soort boxers bedenken... Maar oké daar schieten we dus niets mee op :P

Trouwens, eigenlijk zouden jullie t over notebooks moeten hebben, er van uitgaande dat jullie geen oude laptops hebben... :P
@Lotte: Die pinguïns komen van het besturingssysteem Linux =P
Wat er allemaal aanhangt even denken:
- stroomkabel DVD writer
- USB kabel DVD writer
- USB kabel External HDD drive 350GB
- USB kabel NexImage CCD camera
- USB logitech webcam
- USB kabel 2megacamera
- Muis met laser
- Headset kabel
- draadjes naar de boxen
- USB stick 1GB
- Canon EOS 350D camera
- draadloze netwerkadapter
- netwerkprinter HP deskjet
-...
Legolas schreef op 07.10.2006 23:09

Trouwens, eigenlijk zouden jullie t over notebooks moeten hebben, er van uitgaande dat jullie geen oude laptops hebben... :P

Mijn laptopje is gok ik nu iets van 4 jaar oud ofsow. En dat vind ik oud :P
Lotte schreef op 08.10.2006 08:34
[quote=Legolas schreef op 07.10.2006 23:09]

Mijn laptopje is gok ik nu iets van 4 jaar oud ofsow. En dat vind ik oud :P[/quote]
Op zich zijn dat prima dingen en kan je daar vaak nog steeds prima mee werken, het duurta alleen wat langer.. Ik had tot een week of wat terug ook 1 van 4 jaar oud.. Werkte prima, snel genoeg, alleen begaf de cd brander het, en heb ik toen maar besloten (een nieuwe inbouwen kost 200 Euri, en dat is de totaalwaarde van het apparaat nog zo'n beetje) om een nieuwe te kopen.
Maar 4 jaar is aan de ene kant oud, omdat de techniek zo snel gaat, maar ze kunnen nog prima mee vind ik, 4 jaar oude notebooks.
De mijne begeeft het nog nét niet. Als ik er photoshop op zou zetten zou hij het loodje leggen. (ik ben nou eenmaal weg van photoshop :P) Daar komt bij dat de batterij dus echt bagger is, hij kan nog geen 10 min zonder stroom. En het opstarten gaat ook erg traag... Maar ik ben gewoon een verwent nest dat snelle computers wil :P

[edit]
Wiehoe!!! 500 berichtjes :) [/edit]
Lotte schreef op 07.10.2006 22:56
[offtopic]
Ligt het aan mij of zijn pinquins in? Ik heb nu al drie avatars gezien met een pinquin erop. (die van donhertog, Turmin en willem-jan)
[/offtopic]

hahaha :P Die Pinguin heet Tux en komt van Linux :)
Welke op mijn avatar staat is Baby Tux :P
Google : Tux
Google : Linux tux (beter)
Edit: Url verneukte lay-out:P

p.s. ze moeten een keer wat aan die edit knop doen. Ik zie vaak dat dat verkeerd gaat. En nou bij mij ook voor eerste keer :P
Sorry. Quote ipv Edit
  • powerkabel
  • 2de powerkabel (12V)
  • scherm
  • netwerk
  • toetsenbord
  • muis
  • externe HDD (backup)
  • HP inktjetpinter & scanner
  • Brother laserprinter
  • Audiokabel naar versterker (600W boxen naast pc :D )
  • infraroodmodule (Om mijn RCX LEGO mindstorms mee te programeren)

en dat ist zo'n beetje

Reageren