Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
nou jullie kunnen weer los :) na 500 posts je eigen ondertiteling.. have fun
k dan bas goeie beslissing hoop dat ik er snel kom. maarjah volgens mij heb ik al iets van 30 posts ofzo sinds de nieuwe versie uit is, vind ik best veel.
Yoow man mooie site lijkt een beetje op een andere site en die logo komt me ook zo bekent voor :P haha maar toch knap gedaan man!!
waar komt het logo je bekent voor dan?
FF weer wat zeuren :)
De tuts en scripts, kun je daar niet ook een linkje maken om ze allemaal te listen? Is wat handiger :P
en nog iets wat niet egt loopt zoals het zou moeten lopen volgens mij bas. de laatste php tutorials wordt niet geupdate, sickness heeft vandaag een nieuwe tut ingestuurd maar er staat nog steeds een tut bovenaan van 10-9-2004 dus daar klopt het ook niet.
dfas een php functie geen tut.. :) maar ik zet ze er wel bij die functies..
maar hij heeft hem onder tutorials gepost,

16.09 wordwrap (PHP tutorial).

en kun je niet iets maken dat een gast niet de zelfde naam kan gebruiken als een geregistreerde gebruiker, want er loop dus hier ook een gast rond die de naam thijs gebruikt, en dat is heel slecht vind ik eerlijk gezegd.
er heten ook wel meer mensen bas, maar niet Bas Kreleger.. dus zet je achternaam erachter en het is klaar..

je kunt wel zelfde naam doen maar niet zelfde login naam..
k ik heet dus vanaf nu {SerpenT} want mijn hele naam online vind ik tog niet zon goeie beslissing

Reageren