Kreeg daarnet opeens allemaal gekke foutjes, wat was je aant doen Bas?
(Fouten omdat ik dingen niet ingevult zou hebben, geen rechten om mijn eigen instellingen aan te passen :|)
Okeej weer wat eigenaardigs, ik bewerk mijn eigen profiel, kan niet eens mijn w8woord veranderen, en daarna zegt ie zoiets als: Wijzigingen aangebracht aan het profiel van hem/haar ...
hehe, klopt.. je moet ff inloggen / uitloggen, je bent nu admin.. hij checked namelijk je level, pass en id nummer, als dat allemaal niet overeenkomt gaatie zeiken.. je bent nu admin dus ff logout en login en hij doet het ;-)
Ga naar het profiel van hem/haar.
Warning: Unable to create '../userfiles/284.gif': Permission denied in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/profiel/instellingen.php on line 264
Ben net 5 minuten bezig en heb al weer een insektje :P
En dit:
Okeej weer wat eigenaardigs, ik bewerk mijn eigen profiel, kan niet eens mijn w8woord veranderen, en daarna zegt ie zoiets als: Wijzigingen aangebracht aan het profiel van hem/haar ...
Het ziet er netjes uit Bas, ik zal es kijken of ik nog een paar bugjes kan vinden :P
[edit]
Ik heb wel een vervelend iets gevonden, de blauw van de achtergrond en die van de tekst lijkt wat teveel op elkaar, ik zit nu achter m'n laptopje en daar is het moeilijk om te lezen wat er staat.
Btw, admin wannabe?
Ik dacht dat ik ook admin zou worden :P
Nouja, laat maar zitten ook. Is me waarschijnlijk teveel werk :)
Ik wil opzich wel meehelpen om gewoon wat orde te houden (topics sluiten, verplaatsen en meer)
Maar ik ben bang dat het me teveel tijd gaat kosten eigenlijk.
Maar ik wil het opzich wel proberen, als het niets word dan kan ik altijd nog terug naar user :)
[edit]
Nog een bugje gevonden, bij laatste reacties staan soms een aantal malen dezelfde topics, dat zal vast niet de bedoeling zijn denk ik?