bedankt voor je reactie maar ik gebruik liever toch de body tag want dat ben ik gewend ik werk namelijk met dreamweaver en die doet dat automatisch alleen als ik een script van een andere site gebruik dan moet ik die er zelf in planten en zit ik op het moment mee vast :(
dus kan iemand me vertellen hoe ik die 2 scripts moet samenvoegen tot 1 goed werkende script? :)
?
Onbekende gebruiker
08-10-2006 21:32
Het is blijkbaar gelukt
@Kris Kuiper: Mega erorpagina, een depresieve server hoe kom je daar in godsnaam op?
Ik werk ook met DreamWeaver. Gewoon in de code-view gaan en mijn oplossing tussen de <head> tags zetten. In jouw laatste voorbeeld kom ik de funktie type_text trouwens niet tegen, dus die moet je er nog bij zetten.
Ergens op internet kreeg ik een keer die error page in het engels en vond hem zo gaaf dat ik die had opgeslagen alleen dat is al een half jaar geleden of langer dus ik zou het niet weten maar vandaag dacht ik laat ik hem eens gebruiken :P
maar hellaas het is nog niet gelukt het werkt wel maar hij geeft in dreamweaver aan dat het fout is door een zwarte kleur code weer te geven
*edit:
Je was net iets eerder met posten Jan haha
maar aub niet boos worden maar ik zou hem toch graag in de body tekst willen ik ben daar een beetje eigenwijs in sorry