Hallo,

Ik moet 2 dingen in mijn body onload zetten alleen dat wil niet werken

dit is het eerste:

<body onload="MM_preloadImages('afbeeldingen/buttons/home_b.png','afbeeldingen/buttons/games_b.png','afbeeldingen/buttons/help_b.png','afbeeldingen/buttons/downloads_b.png','afbeeldingen/buttons/gastenboek_b.png','afbeeldingen/buttons/forum_b.png','afbeeldingen/buttons/chatbox_b.png','afbeeldingen/buttons/over_mij_b.png','afbeeldingen/buttons/leaked_b.png','afbeeldingen/buttons/terug_b.png')">

Dit is het tweede:

<body text=#ffffff bottomMargin=0 vLink=#afb0b0 aLink=#adb9c1 link=#afb0b0 
bgColor=#000000 leftMargin=0 topMargin=0 onload=type_text() rightMargin=0 
marginheight="0" marginwidth="0";();

Ze moeten alle 2 dus in 1 body onload worden

Hoe doe ik dat? :)
<body onload="MM_preloadImages('afbeeldingen/buttons/home_b.png','afbeeldingen/buttons/games_b.png','afbeeldingen/buttons/help_b.png','afbeeldingen/buttons/downloads_b.png','afbeeldingen/buttons/gastenboek_b.png','afbeeldingen/buttons/forum_b.png','afbeeldingen/buttons/chatbox_b.png','afbeeldingen/buttons/over_mij_b.png','afbeeldingen/buttons/leaked_b.png','afbeeldingen/buttons/terug_b.png') text=#ffffff bottomMargin=0 vLink=#afb0b0 aLink=#adb9c1 link=#afb0b0 
marginheight="0" marginwidth="0";();">

ofzo? :P
Nee dat is het niet
Het is een 404 error pagina
Kan je bekijken op http://84.83.30.85/leaked/404.html

In de tekstvak moeten stukken tekst komen
Wanneer ik jou code gebruik komt ie niet meer hellaas :(
Meerdere functies aanroepen in je onload kan door ze te scheiden met ;

<body onload="naam_functie_1(); naam_functie_2();">
dan krijg ik deze code:

<body text=#ffffff bottomMargin=0 vLink=#afb0b0 aLink=#adb9c1 link=#afb0b0 
marginheight="0" marginwidth="0"();onload="MM_preloadImages('afbeeldingen/buttons/home_b.png','afbeeldingen/buttons/games_b.png','afbeeldingen/buttons/help_b.png','afbeeldingen/buttons/downloads_b.png','afbeeldingen/buttons/gastenboek_b.png','afbeeldingen/buttons/forum_b.png','afbeeldingen/buttons/chatbox_b.png','afbeeldingen/buttons/over_mij_b.png','afbeeldingen/buttons/leaked_b.png','afbeeldingen/buttons/terug_b.png')">

Maar hij doet het niet
wat heb ik fout gedaan?
Ik weet dat ik mag pas bumpen na 24 uur maar ik kan de verleiding niet weerstaan sorry! ik wil hem zo graag afhebben haha

en het lijkt me een simpele oplossing alleen te moeilijk voor mij :P
Doe het niet in je body tag. Zet dit in de head sectie:

<script type="text/javascript">
    function init () {
        // hier de dingen die je wilt doen als het window geladen is
    }

window.onload = init;
</script>
bedankt voor je reactie maar ik gebruik liever toch de body tag want dat ben ik gewend ik werk namelijk met dreamweaver en die doet dat automatisch alleen als ik een script van een andere site gebruik dan moet ik die er zelf in planten en zit ik op het moment mee vast :(

dus kan iemand me vertellen hoe ik die 2 scripts moet samenvoegen tot 1 goed werkende script? :)
Het is blijkbaar gelukt

@Kris Kuiper: Mega erorpagina, een depresieve server hoe kom je daar in godsnaam op?
Ik werk ook met DreamWeaver. Gewoon in de code-view gaan en mijn oplossing tussen de <head> tags zetten. In jouw laatste voorbeeld kom ik de funktie type_text trouwens niet tegen, dus die moet je er nog bij zetten.
Ergens op internet kreeg ik een keer die error page in het engels en vond hem zo gaaf dat ik die had opgeslagen alleen dat is al een half jaar geleden of langer dus ik zou het niet weten maar vandaag dacht ik laat ik hem eens gebruiken :P

maar hellaas het is nog niet gelukt het werkt wel maar hij geeft in dreamweaver aan dat het fout is door een zwarte kleur code weer te geven

*edit:
Je was net iets eerder met posten Jan haha
maar aub niet boos worden maar ik zou hem toch graag in de body tekst willen ik ben daar een beetje eigenwijs in sorry

Reageren