Hallo,

Ik moet 2 dingen in mijn body onload zetten alleen dat wil niet werken

dit is het eerste:

<body onload="MM_preloadImages('afbeeldingen/buttons/home_b.png','afbeeldingen/buttons/games_b.png','afbeeldingen/buttons/help_b.png','afbeeldingen/buttons/downloads_b.png','afbeeldingen/buttons/gastenboek_b.png','afbeeldingen/buttons/forum_b.png','afbeeldingen/buttons/chatbox_b.png','afbeeldingen/buttons/over_mij_b.png','afbeeldingen/buttons/leaked_b.png','afbeeldingen/buttons/terug_b.png')">

Dit is het tweede:

<body text=#ffffff bottomMargin=0 vLink=#afb0b0 aLink=#adb9c1 link=#afb0b0 
bgColor=#000000 leftMargin=0 topMargin=0 onload=type_text() rightMargin=0 
marginheight="0" marginwidth="0";();

Ze moeten alle 2 dus in 1 body onload worden

Hoe doe ik dat? :)

<body text=#ffffff bottomMargin=0 vLink=#afb0b0 aLink=#adb9c1 link=#afb0b0 
bgColor=#000000 leftMargin=0 topMargin=0 onload="type_text();MM_preloadImages('afbeeldingen/buttons/home_b.png','afbeeldingen/buttons/games_b.png','afbeeldingen/buttons/help_b.png','afbeeldingen/buttons/downloads_b.png','afbeeldingen/buttons/gastenboek_b.png','afbeeldingen/buttons/forum_b.png','afbeeldingen/buttons/chatbox_b.png','afbeeldingen/buttons/over_mij_b.png','afbeeldingen/buttons/leaked_b.png','afbeeldingen/buttons/terug_b.png');" rightMargin=0 
marginheight="0" marginwidth="0";();
Thanx hij doet het! heel erg bedankt :D
Kris Kuiper schreef op 08.10.2006 21:45
Thanx hij doet het! heel erg bedankt :D

Klopt, hij doet het. Maar je hebt nog niet de juiste mentaliteit om een goede programmeur te worden.
hmmm daar heb je wel gelijk in maar ik wou eigenlijk helemaal geen programmeur worden :)
ach ik heb best een mooie website gemaakt vind ik :)
Totdat je een keer een site moet maken waar je dit op meer dan twintig pagina's nodig hebt en er ineens iets in de functies verandert.
ik moet nooit een site maken ik doe het altijd uit eigen wil haha
en wanneer dat het zover komt heb ik toch dit goede forum om mij te helpen ;)

Reageren