Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • [li]Cat=0 topics[/li]
    [li]Lege topic titels[/li]
    [li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
    [li]Servertijd[/li]

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Servertijd
Ik vind het nodig.

edit
Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
In Opera kan je niet goed tekst selecteren.
Nee inderdaad.

Enne, het is geen bug, maar de width van dit gedeelte waar ik nu in typ en waar deze tekst in staat mag van mij echt honderden pixels breder, of het liefst gewoon uitrekbaar met de muis.
Enne, het is geen bug, maar de width van dit gedeelte waar ik nu in typ en waar deze tekst in staat mag van mij echt honderden pixels breder, of het liefst gewoon uitrekbaar met de muis.
Mee eens! Zeker nadat php-code in die aparte velden wordt weergegeven, vind ik het lezen ervan wat lastig geworden (veel horizontaal scrollen).

Bugs:
- Gequote code wordt verkeerd (eigenlijk helemaal niet) weergegeven.
- Onjuiste melding bij stemmen in de poll
- Reclame die over sommige posts valt (als ze breder zijn dan normaal). Die reclame kan je weliswaar eigenhandig weghalen, maar het zou makkelijker zijn als er rekening mee wordt gehouden :)
Iets met de URL-ubbtags. Bij het maken van deze soort tags: [ignore]www.phphulp.nl[/ignore] durft het linker menu wel eens over het forum te schuiven ;-) .
[bescheidenmeningmodus]Deze hele site zou wel eens opnieuw gemaakt worden[/bmm]

- Artikelen (en denk ook scripts) die een ' in de titel hebben kunnen niet worden toegevoegd aan interne favorieten
- RSS/XML ¿?
- Quote knopje geeft [ignore][quote=... schreef op][/ignore] maar dit wordt niet getoond.

en dan is er ook nog ergens een topic met wensen (denk zo'n half jaar terug)

[edit]Licht het aan mij of is het onderdeel Snel reageren aan het veranderen[/edit]
- De RSS feed ligt er al tijden uit (@ Webmakerij)
- Het forum wil nog wel eens onder de grote rechter AD heen schuiven.
- Ik heb het niet over de vele xhtml _errors_. Errors kunnen imo niet, warnings af en toe nog, maar errors niet.
Groepeer de reacties op de scripts.

In het laatste raecties op Forumtopics graag de eigenaar van de laatse post erbij.

Verder inderdaad de bugjes welke reeds opgesomd zijn.

[dombomode]Zelf titel van topic kunnen wijzigen. EDIT zie net dat dat al kan[/dombomode]

MIJN LIJSTJE IS AL WAT KLEINER DE EDIT KNOP STAAT ER ALLEEN NOG BIJ MIJN BERICHTEN
bedankt BAS
De breedte van de content, want met mijn scherm kan dat 2 * zo breed, waardoor de code veel lekkerder te lezen is. En dat gedoe met die reclame en de ubb tags enzo
Zelf titel van topic kunnen wijzigen

Kan (ik) al.

Reageren