Ik zie dat deze textarea al wat gegroeid is! Jeej! Daarbij voor alle zeuren: Een firefox extensie!
Verder heb ik nog een klein bugje in Safari, de 'interne berichten' link licht niet op waneer ik nieuwe berichten krijg. Een oplossing is om het stukje css wat erbij hoort te verplaatsen volgens mij, want toen ik het eens zelf onder de <link rel...> zetten tussen wat style-tags, werkte het wel. Maar ik heb er niet veel last van, dus zet dit helemaal onderaan op je todo-lijst.
Waar ik me nog het meest aan erger is de servertijd.
Verder stoor ik me nergens aan.
Ik heb nog wel een feature-request: een ubb-bar, of in ieder geval sneltoetsen voor tags. Die knopjes gebruik ik toch niet, zolang ik maar wat tekst zou kunnen selecteren en op ctrl + u kan drukken om er [ignore] en [/ignore] omheen te kunnen zetten.
veel meer breedte voor tekstdeel, ik krijg haast rsi van al dat hor gescroll (soms ook hoofdpijn :)
Zelf op 1024 res is er nog ruimte over! en ik weet haast wel zeker dat de phphulpers ook meer pixels tot hun beschikking hebben (ik zit meestal op 1600x1200)
Mocht je de breedte van de site veranderen, doe dat dan 'liquid', zodat ik niet horizontaal hoef te scrollen met mijn kleine venstertje... daar zou ik heel erg depressief van worden, horizontaal scrollen, brrr.