Ik dacht laat ik mijn <a></a> om een Div heen zetten zodat heel de balk reageert op de muis, en daar gaf hij opzich geen problemen op.
Echter doet hij wel braaf Font-Weight:bold; maar in FF pakt hij Text-decoration:underline; niet en in IE en FF veranderd hij ook de Background-Color niet terwijl ik hier in A:hover wel opdracht voor geef.
Heb zo even snel geen voorbeeldje want het draait nu nog lokaal. Misschien dat 1 van jullie dit probleem toe kan lichten.
De huidige niet lijkt me, die houdt zich niet aan de w3c regels. Misschien wel de aankomende, want ik had ergens wat gelezen dat IE zich wel aan de regels gaat houden van w3c.
Dat wat jij zei ging mij niet echt goed af, dus heb het toen in Javascript geprobeerd maar die vervormd de layout dan want hij zet de eerste div goed maar de andere 2 geeft ie een enter mee.
Zal binnekort wel even een online voorbeeldje neerplanten, staat nu op een locale server op stage namelijk
Boris jan plaatste net een vb'tje van behaviors, daarnaast kan je ook googlen hoe dat moet.
Hier uti de broncode van Janus.
<!--[if IE]>
<style type="text/css" media="screen">
body {
behavior: url(csshover.htc);
font-size: 100%;
}
#menu ul li {float: left; width: 100%;}
#menu ul li a {height: 1%;}
</style>
<![endif]-->
Dan ben ik gegeaan naar het bestandje csshover.htc: