Ik ben bezig met een nieuwe opzet voor mijn wel heel erg verouderde HTML/ frameset website.
Nu heb ik hem XHTML 1.0 STRICT valide, en de CSS geeft die wel valide, maar er staan nog een aantal warnings die ik weg wil werken.
(Klik)
Maar:
Als je ook naar de CSS kijkt, dan zie je dat ik wel degelijk overal de background-color heb meegegeven. (sterker nog, als ik hem er nog een keer neerzet krijg ik extra warnings, omdat die al gedeclareerd zou zijn)
enneuh ik vind het nogal overdreven om over #container nogmaals voor te zetten. Container staat alles in dus dat is al logisch.
De reden waarom ik het zou weghalen waar het niet nodig is omdat het niet erg overzichtelijk is.
Kalle, ik weet niet waar je het over hebt, met "waarom heb je zowel bovenaan als onderaan body staan":
In de css, heb ik maar 1x body staan en in de html alleen 1 keer openen en 1 keer sluiten.
#container enzo heb ik weggehaald, is inderdaad niet nodig, alleen helpt dit niet voor de warnings. Verder weet ik zeker dat ik bij echt alle items in de hele css een background-color heb weergegeven.
[edit]
Ik weet dat de css wel valide is met die warnings, maar ik wil het zo maken dat het helemaal valide, dus ook zonder warnings is.
[/edit]