Ik ben bezig met een nieuwe opzet voor mijn wel heel erg verouderde HTML/ frameset website.
Nu heb ik hem XHTML 1.0 STRICT valide, en de CSS geeft die wel valide, maar er staan nog een aantal warnings die ik weg wil werken.
(Klik)
Maar:
Als je ook naar de CSS kijkt, dan zie je dat ik wel degelijk overal de background-color heb meegegeven. (sterker nog, als ik hem er nog een keer neerzet krijg ik extra warnings, omdat die al gedeclareerd zou zijn)
background : #b6cac8 url('afbeeldingen/achtergrond.jpg') repeat-y center center;
background-color : #b6cac8;
De kleur word al aangegeven in de 1e background, dus als je de background-color weghaald zal die error verdwijnen
Weet ik Han, die heb ik erin gezet, om te laten zien wat er dan gebeurt. Ik krijg dan weer een extra warning. Heb jij verder enig idee waar die warnings vandaan komen?
Zou het kunnen dat hij background-color : transparent; Niet als achtergrond kleur ziet? je kan even proberen die weg te halen en kijken wat hij dan doet.
JAAAAHHH!! Dankjewel Webmakerij, dat was het, ik had niet overal de color meegegeven. :)
[edit]
ennehh, inderdaad wordt transparent niet als geldige kleur gezien, moet ik dan overal een echte kleur in gaan zetten om de warnings ook nog weg te werken?
[/edit]