Beste,

Ik had het er gister met Jan Koehoorn al kort over: Het wordt weer tijd voor een PHPhulp uitje :)
Ik hoorde dat er de vorige keer in Amsterdam niet zo heel veel mensen waren, dus misschien een idee om het deze keer weer in Utrecht of omstreken te houden.

Als je zin hebt om mee te gaan noteer in je reactie dan even de volgende gegevens:
  • [li]De datums van alle zaterdagen t/m 25 november die je zou kunnen.[/li]
    [li]De plaatsen waar jij zou willen dat het uitje plaatsvind.[/li]
    [li]Je eigen woonplaats[/li]
    [li]Beschikking over een WeekendOV / auto voor zaterdagen.[/li]

Jan Koehoorn zal waarschijnlijk wel weer op zijn website wat datums plaatsen voor een mogelijk uitje aan de hand van jullie reacties.

Hopelijk tot binnenkort allemaal :)

Mvg,

Erik
1) Alle zaterdagen m.u.v. 5 november
2) Utrecht
3) Utrecht
4) Geen

Noot: het is misschien ook een idee om te wachten totdat Arjan terug is, begin december? Dan kunnen we meteen zijn verhalen horen en kan hij ons wellicht een gazelle klaarmaken ;)
Kasper schreef op 18.10.2006 16:26
...wellicht een gazelle klaarmaken ;)...

Voor!
1) denk alle
2) assen/zwolle
3) assen
4) arrivakaart 4 zones
Uitje lijkt mij wel leuk! :)

• [li]Denk alle.. maar niet dit weekend want dan zit ik in Italia..[/li]
    [li]Zwolle klinkt wel goed[/li]
    [li]Leeuwarden[/li]
    [li]Baaassssss? (A)[/li]
Is het ook ;)
Zorg dat Bas dan ook mee komt ;)
Doet ie vast wel als je hem heeeel lief aankijkt :p

Succes :)
Ik vind Zwolle ook wel een goed idee. Als we het elke keer op dezelfde plek houden zie je steeds dezelfde mensen. Er is genoeg belangstelling in die buurt, dus gewoon een datum prikken op een zaterdag.

Nadeel is wel dat het weer nu een stuk minder wordt, dus een terrasje pakken wordt wel lastig.
Edit: Arnhem zou ook kunnen.. ik heb een maandkaart naar arnhem (heb nog geen OV) en een kaart van arnhem naar zwolle kost me nog handen vol met geld..

Mja deze steden liggen mij goed:

Oss
Den Bosch
Nijmegen
Arnhem
  • [li]alle[/li]
    [li]Den Bosch[/li]
    [li]Den Dungen (vlakbij Den Bosch)[/li]
    [li]Beide niet[/li]
  • [li]GEEN, tenzij ik niet hoef te voetballen[/li]
    [li]Amsterdam, Utrecht[/li]
    [li]DAMSCO / A'dam oftewel Amsterdam[/li]
    [li]Doordeweekse OV, genoeg auto's, nut no drivers license[/li]

Euh kunnen we het niet eens doen op een andere dag? Aangezien mensen maar 2 uurtjes in Amsterdam waren gebleven ofzo en niet op mij hadden gewacht, vind ik wel dat er nu maar eens naar mijn mening mag worden gekeken. Zo dat dat duidelijk is!
Vrijdagavond? Zondag?
's Avonds is wel lastig denk ik; er zijn waarschijnlijk veel mensen die dan niet met het OV mogen reizen van hun ouders en bovendien kan je dan alleen in een drukke kroeg zitten dekn ik. Doordeweeks vind ik wel een puik idee. Heb een week-OV :)
Zondag kan ook, maakt niet zo heel veel uit met zaterdag.

Reageren