Beste,

Ik had het er gister met Jan Koehoorn al kort over: Het wordt weer tijd voor een PHPhulp uitje :)
Ik hoorde dat er de vorige keer in Amsterdam niet zo heel veel mensen waren, dus misschien een idee om het deze keer weer in Utrecht of omstreken te houden.

Als je zin hebt om mee te gaan noteer in je reactie dan even de volgende gegevens:
  • [li]De datums van alle zaterdagen t/m 25 november die je zou kunnen.[/li]
    [li]De plaatsen waar jij zou willen dat het uitje plaatsvind.[/li]
    [li]Je eigen woonplaats[/li]
    [li]Beschikking over een WeekendOV / auto voor zaterdagen.[/li]

Jan Koehoorn zal waarschijnlijk wel weer op zijn website wat datums plaatsen voor een mogelijk uitje aan de hand van jullie reacties.

Hopelijk tot binnenkort allemaal :)

Mvg,

Erik
Ik ga voor Zwolle en ben dan van de partij ^_*
De data maakt voor mij niet zoveel uit dus prik maar...
Zwolle zonder dolle.

We hebben elke keer veel discussie over welke plaats en iedereen heeft andere voorkeuren. Ik stel voor dat we een rouleersysteem hanteren, anders komen we elke keer in Utrecht of Amsterdam terecht en zijn er dus leden die nooit naar het PHP uitje kunnen. Deze keer dus Zwolle en de volgende keer wat zuidelijker en de keer daarop het noorden in. Daarna gaan we wel weer eens centraal zitten, in Utrecht.
yay ! :)

allmaal bij mij en winkie op de koffieee
gezellig bij wes, wat wil je nog meer, toch wes?

harmen <3 .gif

uche

[edit]
ik kom trouwens niet, niet omdat het bij wes is ofzo, want zo ben ik niet :D
- altijd wel
- Zwolle
- L'warden
- Op Lwd Centraal slikt de NS automaat mijn pinpas wel.
Jan Koehoorn schreef op 25.10.2006 08:47
Zwolle zonder dolle.

We hebben elke keer veel discussie over welke plaats en iedereen heeft andere voorkeuren. Ik stel voor dat we een rouleersysteem hanteren, anders komen we elke keer in Utrecht of Amsterdam terecht en zijn er dus leden die nooit naar het PHP uitje kunnen. Deze keer dus Zwolle en de volgende keer wat zuidelijker en de keer daarop het noorden in. Daarna gaan we wel weer eens centraal zitten, in Utrecht.

Dat lijkt me heel helder en duidelijk Jan.
Meteen is dan nu krachtig geregeld waar een bepaald uitje in de toekomst zal zijn.
Heb je zin en kan je ==> dan ga je.
Heb je zin en kan je en heb je geen vervoer ==> dan kunnen we kijken of er wat te regelen is.

Mijnsinziens wordt er op deze manier veel effectiever met de tijd en energie omgegaan en zijn ellenlange discussies overbodig.

Wellicht komt dit gehakketak voort uit het gegeven dat er niet echt een leider (of is het lijder ^_*) is voor de PHPhulp groep met als gevolg dat een ieder met wat meer vocabulair 'geweld' de boventoon voert en wordt naar mijn mening de inhoudelijke kwestie veelal naar de achtergrond geschoven.

Dus samenvattend wellicht iets voor de makers van deze site om een soort van extra pagina te maken voor de enthousiaste leden van deze site, waar de data en plaatsen voor de betreffende uitjes staan vermeld en ook of er animo voor is. Dus een soort van inschrijfmodule. Jan heeft overigens een fantastisch systeem hiervoor klaarliggen en heeft dit in het verleden perfect gebruikt ^_^
Ik zal vanmiddag het inschrijfsysteem aanpassen zodat je geen plaatsnaam meer kunt kiezen. Als het klaar is, geef ik wel een brul.
Goed bezig Jan!!
goedemorreguh ^^
Zwolle is top :)

Reageren