Ik wil graag een game page maken maar dat ik de popupjes via de admin panel kan aanmaken en simpel alleen de URL waar de flash game op staat en dat hij dan een popje aanmaakt met die game ik heb het op diverse sites zien staan een daarvan is Gameflop.com ik hoop dat jullie its hebben en ik zouw het zeer op prijs stellen. :+)
Bedankt,
Groeten Carlo
-
ik dacht dat je java games zou hebben in .html vorm en dus de url diende om de games op die manier in een popup weer te geven
-

Betekent dit dat we aan het eind zijn?
Als het script wil wegpleuren omdat je geen admin pagina kan maken neem je nogmaals weinig initiatief. Ik ben ook op die manier begonnen maar heb me wel wat meer geinformeerd. Zie eens bv naar de login script van bas zeer handig met sessions bv Wat zijn sessions? tutorial sessions ook phphulp te vinden denk ik. En wat heb je nodig voor admin pagina? Een login script en dan een paar velden om je gegevens in te voeren.
Hier je admin pagina ,je hoeft niet in te loggen. Dat maak je der zelf maar bij.

<?

$mysql_user = "user";
$mysql_pass = "pass";
$mysql_host = "localhost";
$mysql_dbn = "db";

if (!@mysql_select_db($mysql_dbn, @mysql_connect($mysql_host, $mysql_user, $mysql_pass)))
{
echo "database connectie mislukt!";
exit();
}

if (!$HTTP_GET_VARS["gameadd"])
{

if ($HTTP_POST_VARS["linktitel"] && $HTTP_POST_VARS["spelnaam"] && $HTTP_POST_VARS["url"])
{
$adddatum= date("d-m-Y");

$sql = "INSERT INTO games (id, linktitel, spelnaam, url, datum) VALUES ('', '$HTTP_POST_VARS[linktitel]', '$HTTP_POST_VARS[spelnaam]', '$HTTP_POST_VARS[url]', '$adddatum')";
$res = mysql_query($sql);
if ($res)
echo "Het spel met naam $HTTP_POST_VARS[spelnaam] is toegevoegd.";

else
echo " Het spel is niet toegevoegd.";
}
}

?>
<html>

<head>
<title>Games Admin pagina</title>
</head>

<body>

<form method="POST" action="$PHP_SELF">
<p>Linktitel <input type="text" name="linktitel" size="20"><br>
Spelnaam <input type="text" name="spelnaam" size="20"><br>
Url: <input type="text" name="url" size="20"><br>
Datum toevoeging :<input type="text" name="datum" size="20"><br>
<br>
<input type="submit" value="Verzend" name="gameadd"><input type="reset" value="wis"
name="Resk"></p>
</form>
</body>
</html>
omdat ik $PHP_SELF als post middel heb opgegeven verander dat even in adminpage.php
Er is duidelijk iets mis in het script zie naar de url van de links: Hij verwacht een ) heb je alles goed overgenomen?
ja,....
Pff mss een domme vraag maar als je eerst even zelf kijkt wat er mis zou kunnen zijn... en als je nix van PHP weet ga het dan leren. Het heet hier tog niet voor niets PHPHULP dwz: dat we je helpen als je er niet uitkomt en niet dat Bart hier zich moet uitsloven (:P) om voor jou een script te maken...
Ik moet nu weg,als je de error heb gevonden post hem dan op dit forum ,
nu moet ik gaan see ya laterZ

bedankt voor het script alleen jammer dat het niet werkt,,,,,:+(
Ten eerste waar verslag staat moet je vervangen door id.bv if(!is_numeric($_GET[verslag])) word dan if(!is_numeric($_GET[id])) Mijn fout , de script komt van mijn verslagen script van men site.

En vervang op de index pagina waar je dit tegen komt.
$row->spelnaam<a href=\"http://www.games.com/vieuwgames.php?id=$row->id\"; onclick=\"NewWindow(this.href,'$row->linktitel ','450','450','yes','center');return false\" onfocus=\"this.blur()\">$row->spelnaam</a>

dit is de juiste. Vervangen dus . Voor de rest zie ik geen fouten meer.

Reageren