Ik wil graag een game page maken maar dat ik de popupjes via de admin panel kan aanmaken en simpel alleen de URL waar de flash game op staat en dat hij dan een popje aanmaakt met die game ik heb het op diverse sites zien staan een daarvan is Gameflop.com ik hoop dat jullie its hebben en ik zouw het zeer op prijs stellen. :+)
Bedankt,
Groeten Carlo
Bedankt maar helaas werkt het nog steeds niet ik krijg deze error

http://members.lycos.nl/damnimgood/
-------------------------------------------------

Ja,het spijt me zeer Mitch dat ik niet instaat ben om zulke goede scripts als Bart te schrijfen maar iedereen kan weer iets ander en toevallig is php me zwake kant,,,Sorry hoor! En als ik de tut ga lezen snap ik er geen reet van ik ben er zo eentje die niet naar ander luisterd maar het zelf een keer leerd en dankzij zulke mensen als Bart gaat dat goed! hij helpt me,en terwijl hij die script schrijf moet ik er zelf ook naar kijken en daarvan leer je pas!En ik wardeer het zeer dat Bart zich uitsloovd voor de mensen die de hulp nodig hebben!
Waarom heb je het rechtstreeks gekopierd?
id.bv if(!is_numeric()) word dan if(!is_numeric()) toegevoegd op: 07-02-2id.bv if(!is_numeric()) word dan if(!is_numeric()) toegevoegd op: 06-02-2id.bv if(!is_numeric()) word dan if(!is_numeric()) toegevoegd op: 06-02-2
Dit bedoelde hij niet hij zei je moet if(!is_numeric($_GET[verslag])) vervangen door if(!is_numeric($_GET[id]))
JA nu werkt het maar hij maakt geen popupje aan met die pagina....
En zet helemaal onder aan je pagina deze regel:
<noscript><noscript><plaintext><plaintext>
Dan verdwijnt die irri ad waardoor je telkens moet w88 voordat je kunt klikken
Ja,ok maar hoe kan ik hem dan weg halen ik bedoel er moet dan toch errugens een foutje zitten ?....
$row->spelnaam<a href=\"vieuwgames.php?id=$row->id\" onclick=\"NewWindow(this.href,'$row->linktitel ','450','450','yes','center');return false\" onfocus=\"this.blur()\">$row->spelnaam</a>

Zo dus :P

En ja dat staat er ook maar daarvoor staat eerst nog http://members.lycos ... ..
Ik heb het gedaan waar waarom maakt i er een " tussen de URl

deurl/"/vieuwgames.php?id4

Reageren