Ik merk dat er een aantal mensen wel op de Vrije School zitten, of een ander verband ermee hebben.
Vertel er eens iets over zou ik zeggen, en op welke VS je zit.
Greatzzz,
ex-VS-er Jonathan
[edit]Voor de mensen die niet weten wat de VS en snthroposofie is: Wikipedia[/edit]
Dat is een antroposofische school (heerlijk woord) ooit 'bedacht' door Rudolf Steiner.
Ik heb er tot en met vorig jaar opgezeten, toen heb ik examen gedaan (als laatste 13e jaars) Best raar omdat ik nu 2 jaar na de meeste mensen pas mijn HAVO diploma heb. Ik vind het erg jammer dat de school het 13e jaar is kwijt geraakt, dat jaar extra gaf juist de mogelijkheid om nog meer andere vakken te geven, zo heb ik altijd erg veel aan toneel gehad maar bijvoorbeeld ook aan de eindpresentatie in de 12e klas.
Ik ben pas later (in de 9e klas) op mijn 14e op de vrijeschool terecht gekomen en wist toen helemaal niet wat het was, maar het is me prima bevallen.
Dit jaar ben ik begonnen aan Informatica op de HAN in Arnhem en dat is wel even iets anders dan de Vrije school :P
Ik heb trouwens op de IJssel gezeten in Zutphen.
[edit] de 'g' op mijn toetsenbord werkte blijkbaar niet zo goed ;)[/edit]
[edit]#2 - Komop mensen, laten we het niveau een beetje hoog houden, als je iets zinnigs te zeggen hebt reageer je, anders reageer je niet dan verdwijnt het toppic ook weer snel.[/edit]
Bas, maak eens een poll:
De Vrije school:
'Ja, Rudolf4ever'
'nee, onzin'
'Vrije wat??? :S'
[edit]Mij is het trouwens niet in alle opzichten goed bevallen...[/edit]
@Klaasjan:
Alles wat niet met PHP te maken heeft kun je hier kwijt. Wat doe jij onder je lunch pauze? Naar welke muziek luister jij onder het programmeren? Je kunt dit alles hier kwijt.
Ik herhaal een belangrijk woord:
Alles
En wat had dat geloof-topic met phphulp te maken;-)
Hij had niets gezegd;)
V.S. is gewoon hetzelfde, gewoon je examen halen alleen dan met heel veel leuke dingen, leuke dingen en leuke dingen. Ze kijken ook niet echt naar je resultaten, je inzet is één van de belangrijkste dingen.
@Boaz, Zutphen, hard van Vrije School Nederland ;-)
Opmerking voor de Belgen; Het heet bij jullie Steinerschool
Leuk, dalijk gaat iedereen een topic maken over "zijn school"..
De topics zijn de laatste tijd wel erg de laatste tijd, maarja het bumpen en niet van het bestaan afweten van het edit knopje is nog veel erger imo..
Wat een Vrijschool is zou ik niet weten, het klinkt als iets scheefs iig.. Al die aparte namen van tegenwoordig.. ze moesten het verbieden..
Voor mij ziet het er iig zo uit:
Basisschool > HAVO > VMBO > Multimedia
Sint Nicolaas school > Maasland College > Sint Jan > ROC Rijnijssel
@terence, @klaasjen, @redcrew, @leo: een (nu nog) vriendelijk verzoekje: willen de mensen die óf geen interesse kunnen/willen tonen ofwel de mensen die dit topic af moeten zeiken hun mond houden? Hartelijk bedankt daarvoor.
Wat vinden jullie leuk aan de VS?
En wat niet?
[edit]1000e post!!!!![/edit]