beste mensen ik ben pas sinds gister nacht begonnen met het designe van layouts met photoshop cs2, en nu heb ik dus een design gemaakt voor mijn gameserver site waarmee ik snel aanga klussen. Nu wil ik jullie graag mijn eerste design laten zien :) en commentaar is welkom ook cijfer ../10

De plaatjes zijn opgeslagen als .gif

Design : http://24.132.40.38/

mvg kevichill ;)
8-) ;p weinig beoordeling ??
Bind het een beetje tegen vallen....

Als ik een cijfer moest geven: 5
Bumpen doen we hier in de regel pas na 24 uur! (maargoed, ben ook de beroerdste niet)

- Verkeerde achtergrond: Te druk, leidt af
- Ik vind het menu niet bij de layout passen
- Header is niet "typerend" voor een CS gameserver.
- Alles in Blauw/ Grijs en wit, en dan ineens een groene pijl onderaan?

Het idee is leuk, de indeling verder ook wel, maar je maakt heel verkeerde keuzes. Als er niet bij stond dat het over CS ging, zou ik denken dat het een site was over Gravity.
achtergrond vind ik zo erg nog niet, maar die header zullen we het maar niet over hebben....
Iedergeval bedankt voor de commentaar ik het met je eens Robert , maar aangezien er vanmiddag wat fout ging en ik weer de design opniuew in de site kon gaan zetten zijn er wat dingetjes weg gegaan die ik later pas in de layout had toegevoegt helaas ;(
PHP Newbie schreef op 04.11.2006 15:17
achtergrond vind ik zo erg nog niet, maar die header zullen we het maar niet over hebben....

Voor wat die achtergrond doel ik vooral op het stukje vlak onder "Welkom allemaal op V2 van de P-C-S Site !". 't is bijna verblindend wit daar..
niet egt mijn smaak, en heel wat basic dingen dat is niet egt wat ik mooi vind. een 3 -,-
Ziet eruit alsof je alle standaard photoshop effecten heb gebruikt. Mijn cijfer: 4
ieeeeeeeeeee horizontale scrollbalk
Aanvullend op de bovenstaand beoordelingen: ontzettend slecht gesliced... Een cijfer zal ik niet geven (bedroevend gewoon)

Reageren