skipt into moet je niet alleen in de flash-antimatie zetten, maar ook gewoon in html op de pagina, zodat iemand die geen flash heeft of de goede versie niet heeft, toch de intro kan skippen.
Verder stoort het me dat ik moet wachten voordat de hele site naar beneden is gevallen.
Design is verder leuk, maar die witte achtergrond bij een hover over de onderste menu's vind ik dan weer minder.
als je fouten gaat krijgen met paddings moet je het volgende doen:
zorg dat de hoogte en/of breedte (net waar de padding voor is) een vast aantal pixels heeft. Dus als je menu 200px breed is moet je dit ook expliciet opgeven in je css.
Wil je bijv je tekst links inspringen gebruik dan padding-left bijv. Neem je 20px padding left moet je dit van je breedte aftrekken: 200-20=180px Zo breed moet je menu worden. Hoogte werkt hetzelfde.
wanneer ik met ie het intro zelf laat skippen verdwijnt er denk iets van 150 px aan de linkerkant. Het lijkt me dat dat niet de bedoeling is.
Voor de rest heb ik een hekel aan intro's, voegt geen reet toe. En dat de layout van boven af komt, is ook zwaar irritant.
Voor de rest mooie frisse kleuren gebruikt. Ziet er goed uit.
... zet javascript voor de aardigheid eens uit. Hoe ver kom je dan?
Sowieso ben ik niet zo'n fan van 'introfilmpjes', dat is net zoiets als bij een DVD eerst 5 filmpjes laten zien van andere films die zojuist op DVD zijn uitgekomen. Interesseert me geen bal! Ik weet wat ik zoek, ik weet waar ik terecht ben gekomen, en het intro-filmpje voegt daar niets aan toe, noch geeft het me nuttige info.....
Tjha ziet er mooi uit, beetje saai lettertype, maar ja dat is je eige keuze, intro zou ik weg laten, en dat omhoogschuiven duurt te lang, wel een goed ideej, maar ik zou al lang weer weg zijn, owjha er is een beetje weinig ruimtje tussen het submenu en het plaatjes maar dat is een detail