nu wil ik dat de bestanden zo worden gebruikt:
<?php
echo '<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tr valign="top"><td><b>Naam: </b>';
include("users/".$id."/myname.txt");
echo '</td></tr><tr valign="top"><td><b>Id: </b>';
include("users/".$id."/myid.txt");
echo '</td></tr></table>';
?>
output: Naam: Arjan Schuurman Id: 1
en dit voor elke... hoe doe ik dit? En hoe dan met de foreach functie?
$pagina is de pagina waarop je je op dat moment bevindt. Standaard staat deze op 1 tenzij er in de url een pagina is meegegeven. Dus bijvoorbeeld een url als: jouwdomein.nl/index.php?pagina=4
Op dat moment zal de variabele $pagina de waarde 4 krijgen en zullen de juiste gegevens opgehaald worden.
Tja, dan kan ik je ook niet verder helpen. Als jij niet omschrijft wat er gebeurt en wat je had verwacht en dat aanvult met stukjes relevante code, kun je ook geen constructief antwoord verwachten.
OK, ik heb hem nu helemaal goed aan de praat gekregen, wat het was weet ik ook niet maaruhh... hoe krijg ik nu zon balkje met de paginanummers er onder?
Dit kun je zelf natuurlijk helemaal naar je eigen wens aanpassen. Als je een link maakt, zorg er dan voor dat je ook de GET variabele 'pagina' meegeeft in de url. De link naar pagina 12 moet er dus uitzien als:
jouwsite.nl/index.php?pagina=12
Waarbij het gedeelte voor ?pagina=12 natuurlijk kan verschillen.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik bedoel soeits als bij google, zon balkje helmaal onder aan:
G o o o o o g l e
1 2 3 4 5 6 7 8 9
[edit]Voorbeeldo[/edit][edit]Hoe doe ik dan die links juist en hoe laat ik hem checken hoeveel pagina nummers met links eraan gekoppeld hij onderaan moet plaatsen...[/edit][edit]Eigenlijk hetzelfde als wij ook hier hebben bij het topicoverzicht, daar zie je ook allemaal topics en onderaan zie je dan de pagina nummers[/edit]