nu wil ik dat de bestanden zo worden gebruikt:
<?php
echo '<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tr valign="top"><td><b>Naam: </b>';
include("users/".$id."/myname.txt");
echo '</td></tr><tr valign="top"><td><b>Id: </b>';
include("users/".$id."/myid.txt");
echo '</td></tr></table>';
?>
output: Naam: Arjan Schuurman Id: 1
en dit voor elke... hoe doe ik dit? En hoe dan met de foreach functie?
Maar Arjan, heb je mijn script je al uitgevoerd? Dan zie je dat het precies doet wat jij wilt. In de for-loop staat in de variabele $i het pagina nummer. Als jij dus een link wilt maken zou je dat zo kunnen doen:
<?php
echo '<a href="http://www.jouwsite.nl/index.php?pagina='.$i.'">'.$i.'</a>';;
?>
Je ziet dat ik ook gebruik maak van de 2 variabelen $begin en $eind, dat is alleen maar om te bepalen hoeveel pagina's er in dat balkje weergegeven moeten worden. Verander je die 2 in een ander getal, dan zullen er meer of minder pagina's getoond worden.
Toen ik dat berichte poste nog niet, maar nu is ie helemaal klaar, ik heb een kleine aanpassing gedaan:
<?php
$pagina = $_GET['pagina'];
$begin = $pagina - 5;
$eind = $pagina + 5;
for($i = $begin; $i <= $eind; $i++) {
if($i > 0) {
if($i == $pagina) {
echo '<b>'.$i.'</b> ';
} else {
$show = $pagina * $perPagina;
if ($aantal > $show) {
echo "<a href=\"?categorie=".$categorie."&pagina=".$i."\">".$i."</a>";
}
}
}
}
?>
[edit]heel erg bedankt[/edit][edit]Nog even 1 vraagje, wat vind jij, zal ik wel of niet een pm systeem maken op mijn site...[/edit]
Ik heb nu dit script voor de reacties, alleen laat het script niets zien, geen error, geen tekst, helemaal niets... hoe kan dit?
<?php
$baantal = reactieteller.txt"; // De waarde uit counter.txt
for($i = 1; $i <= $baantal; $i++) {
if (is_dir($categorie."/".$id)) {
echo '<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width=\"100%\"><tr valign="top"><td width=\"25%\">NAAM';
if ($i % 2 == 0) { $kleur="FFFFFF";} else {$kleur = "000000";}
echo '</td><td style=\"background-color: #".$kleur.";\" width=\"75%\"><b>Id: </b>';
echo '</td></tr></table>';
}
}
?>