Ik zit met een probleem,
In de url staat:
nieuws.php?n_ID=2
En nu wil ik n_ID uit die url halen en in een bestand stoppen, zodat n_ID=2 gekoppeld word aan id=2,
Wie kan mij hiermee helpen?
Ik heb nu:

// Query for news
$Get_SQL = "SELECT 'id', `news_subject` , `news_message` , `date` FROM `".$INFO['news_table']."` WHERE 'id' = 'n_ID' AND `news_subject` != '' AND `news_message` != ''

En id moet dus hetzelfde dus als n_ID, dus als n_ID 12 is, moet id ook 12 zijn

Wie kan mij daarmee helpen?
WHERE 'id' = $_GET['n_ID'] ipv WHERE 'id' = 'n_ID'
Maak gebruik van variabele :D
Dankje, het werkt volgens mij idd :)
Ik krijg nu deze error:

Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `T_NUM_STRING' in /home/wo/public_html/test/content.nieuws.php on line 10

Dit is de code:

$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE WHERE 'id' = $_GET['n_ID'] AND `news_subject` != '' AND `news_message` != '' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0, ".$INFO['NumPageItemsFront'];

Ik denk dat er iets niet klopt maar wat...
$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE WHERE 'id' = $_GET[n_ID] AND `news_subject` != '' AND `news_message` != '' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0, ".$INFO[NumPageItemsFront];

Kan je even uitleggen trouwens van waar die != voor dient want dat weet ik niet. De parse error is de ' tussen de [ ]. Wat een uitdrukking :)
$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE id = $_GET[n_ID] AND news_subject != '' AND news_message != '' ORDER BY id DESC LIMIT 0,".$INFO[NumPageItemsFront];

Die != '' bedoelt hij mee dat ze niet leeg moeten zijn denk ik. Maar voer jij dan ook lege in?
Anders zou je het gewoon zo moeten doen:

$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE id = $_GET[n_ID] ORDER BY id DESC LIMIT 0,".$INFO[NumPageItemsFront];
$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE id = $_GET['n_ID'] ORDER BY id DESC LIMIT 0,".$INFO['NumPageItemsFront'];

Bij gebruik van array's haakjes gebruiken
Krijg nog steeds dze fout:
Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `T_NUM_STRING' in /home/wo/public_html/test/content.nieuws.php on line 10

Dit is de code rond lijn 10:

include ("includes/functions.inc.php");

## Query for news
$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE id = $_GET['n_ID'] AND news_subject != '' AND news_message != '';
if (! $Get_Query = mysql_query($Get_SQL) ) {
Die haakjes moeten weg :P dus $_GET[n_ID] (zo werkt het bij mij altijd wel anders krijg ik dezelfde melding)

Reageren