Ik zit met een probleem,
In de url staat:
nieuws.php?n_ID=2
En nu wil ik n_ID uit die url halen en in een bestand stoppen, zodat n_ID=2 gekoppeld word aan id=2,
Wie kan mij hiermee helpen?
Nu zegt ie dat er een fout is op line 14. We r movin' on :P

Mss ff line 14 laten zien ?
Ok, ik heb ff wat gekeken:
In de config file kon ik instellen hoeveel berichten die op de pagina laat zien, nu heb ik dat ingestelf op 1, maar nu laatie 1 en hetzelfde berichtzien.
Dus als ik naar http://www.wo.veugerweb.com/test/index.php?pid=3&n_ID=2 gaat istie hetzelfde als ik naar
http://www.wo.veugerweb.com/test/index.php?pid=3&n_ID=1 ga, terwijl die anders hoort te zijn.
Met dit stuk: ".$INFO['NumPageItemsFront'];
Uit:
$Get_SQL = "SELECT `news_subject` , `news_message` , `date` FROM `".$INFO['news_table']."` WHERE `news_subject` != '' AND `news_message` != '' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0, ".$INFO['NumPageItemsFront']; laat hij er 1 zien, maar als ik die weghaal werkt het ook niet.
Het is in middels gelukt, bedankt allemaal!
Heb alles eens na gelezeen en wat geprobeert, nu werkt het.
Ik krijg precies diezelfde error steeds... die bullshit met die T_string enzo...

Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `T_NUM_STRING' in c:\phpdev\www\public\pw\2rate.php on line 42

En dit is dus de beruchte "Line 42":
$query= "SELECT * FROM tbljobs WHERE 'Submitter' = $_SESSION['loginnaam']";

Nu heb ik dus geprobeerd wat jullie hierboven zeiden, en er dit van gemaakt:
$query= "SELECT * FROM tbljobs WHERE 'Submitter' = $_SESSION[loginnaam]";

Maar dan krijg ik mijn mysql_query die-error...
$resultaat = mysql_query($query) or die ("De query kan niet worden uitgevoerd");
en komt er dus te staan: "De query kan niet worden uitgevoerd"

Ik zit hier nu al een paar dagen mee rond te hannesen, en ik maak wel wat vooruitgang, maar dat kreng wil nu nog steeds niet...!! >_< Als dit lukt moet het toch klaar zijn... Someone plz help me out!
Maak dit er eens van:
<?php
$query= 'SELECT * FROM tbljobs WHERE `Submitter` = "' . $_SESSION['loginnaam'] . '" ';
?>
Klopt, is ook al tijdje geleden gepost ;)
ah ok ;) dus het probleem is al opgelost neem ik aan ?
!= is in SQL <>

Verder stond er geen " op het einde van je query en heb je de variabelen niet buiten haakjes gehaald. Zoiets geeft bij mij geen fouten meer:

<?
include('includes/functions.inc.php');
## Query for news
$Get_SQL = "SELECT * FROM vweb_news_content WHERE id = ".$_GET['n_ID']." AND news_subject <> '' AND news_message <> ''";
if ($Get_Query != mysql_query($Get_SQL)) {
// blaat
}
?>

Reageren