Hallo,

Ik heb een aantal formulieren nodig voor op mijn sites. Ik ben nu al 2 maanden scripts aan het downloaden en uitproberen en ik snap het gewoon niet. Iedere keer gaat er iets mis en als het niet mis gaat ziet het formulier er niet precies uit als ik zou willen.

Vraag: Is er iemand in de buurt van Gemert die een aantal formulieren voor me kan maken en dat op mijn webpagina's ook in kan voeren? Als het voorgedaan wordt dan snap ik het meestal wel. Hoeft niet gratis. Ik wil er graag voor betalen.

Groetjes Anja
Wat voor formulier zou je willen? misschien dat we je hier wel kunnen helpen...
Ik hoop niet dat iemand je nu een PM of mailtje heeft gestuurd dat hij dit wel tegen betaling wil doen...

Dit is gewoon erg gemakkelijk, en kan gewoon gratis mensen ;-)

Kijk even naar de contactformulieren hier op de site, en ga dan zelf is aan de slag. Loop je vast dan horen we het wel
Precies, ben niet te bang om te vragen, een formulier is heeel erg gemakkelijk (meestal) dus vraag maar gewoon raak :)
Ik wil er wel een aantal verschillende hebben met verschillende velden zoals uploadvelden en checkbuttons maar ik heb het al zo vaak geprobeerd. het lukt me gewoon niet. Ik snap het ook niet. Ik ben meer het typetje van: Even voordoen en dan zie ik het en dan weet ik het wel maar van papier ( of van het scherm in dit geval) Ik zie het gewoon niet. En ik heb ook van hier al scripts geprobeerd. Als ik het online zet dan geeft ie niets dan fouten aan maar dat is van andere scripts op andere sites ook dus dat ligt echt wel aan mij. Dus als er iemand een document heeft waar op staat: Klik hier, doe dit en dan klik daar dan zou ik het nog kunnen.
Heb je zo script online staan, dan helpen we wel met debuggen.
Bierens schreef op 12.11.2006 12:21
Precies, ben niet te bang om te vragen, een formulier is heeel erg gemakkelijk (meestal) dus vraag maar gewoon raak :)

Nou ik ga hier eentje proberen en stuur dan wel in als het me niet lukt. Ik hoop dat jullie me dan kunnen helpen. Alvast bedankt allemaal!
Ik heb hier nog een overzichtje voor je gemaakt.

Succes!

[edit]
Zie nu dat het php deel niet wil lukken :-p

Hier zijn op internet nog wel wat tutorialtjes over te vinden ;-)
[/edit]

Reageren