Okey.
Ik heb een trial (180 dagen trial) gedownload en geinstaleerd. Het werkt nu volledig en goed, aleen ik heb de vraagh:
Hoe moet ik registreren?
Moet je registreren via een serial, of een nieuw software pakkeet, of wat anders?
Ik kan niet vinden waar ik een sirial moety intypen ofzo, of komt dat nadat de trial verlopen is?
Kan iemand me helpen? Alvast bedankt names DukeSoft!
Kon ik ook niet vinden toen ik wou registreren. Je moet een bepaald commando invoeren bij Uitvoeren. Ik zal hem even opzoeken.
[edit]oobe/msoobe /a
dat si het commando dat je in uitvoeren/run moet invoeren.[/edit]
@ raymond:
Dat is het activere, dit is (zegt windows) al gebeurt...
Iemand anders?
Of hebben ik nou ineens zomaar door een bug software van 4000 euro op mn serv? :D zou wel leuk zjin :)
Wel bedankt Raymond,
Hij zegt soms iets van dat de lecensie nog maar zo veel dagen geldig is enzo, Aan het begin van de Trial kon ik hem activeren heb ik gedaan maar nu gaat alles oké tot dat ik remote control terminal server doe, en dan zegt hij van je kan nog maar 84 dagen gebruiken. Kan het zo zijn dat ik wel voor altijd de andere dingen kan doen zo als file server en Applicatie server?
Hij zegt soms iets van dat de lecensie nog maar zo veel dagen geldig is enzo, Aan het begin van de Trial kon ik hem activeren heb ik gedaan maar nu gaat alles oké tot dat ik remote control terminal server doe, en dan zegt hij van je kan nog maar 84 dagen gebruiken. Kan het zo zijn dat ik wel voor altijd de andere dingen kan doen zo als file server en Applicatie server?
Alvast weer bedankt
Of kan ik mis iets van de echte versie er overheen doen of zo, Dat ik de echte in de winkel koop en dat al mijn gegevens/instellingen goed blijven?
EDIT: Ik heb net gezien hoelang mijn versie nog kan gebruiken, Kan ik de echte versie er zo overheen zetten?
[quote='Robbert schreef op 13.11.2006 18:08']Hij zegt soms iets van dat de lecensie nog maar zo veel dagen geldig is enzo, Aan het begin van de Trial kon ik hem activeren heb ik gedaan maar nu gaat alles oké tot dat ik remote control terminal server doe, en dan zegt hij van je kan nog maar 84 dagen gebruiken. Kan het zo zijn dat ik wel voor altijd de andere dingen kan doen zo als file server en Applicatie server?
Alvast weer bedankt
Of kan ik mis iets van de echte versie er overheen doen of zo, Dat ik de echte in de winkel koop en dat al mijn gegevens/instellingen goed blijven?
EDIT: Ik heb net gezien hoelang mijn versie nog kan gebruiken, Kan ik de echte versie er zo overheen zetten?[/quote]
Of je de echte versie er over heen kan zetten weet ik niet. Maar je kan je data toch ook gewoon even backuppen en dan later terug zetten.