Okey.
Ik heb een trial (180 dagen trial) gedownload en geinstaleerd. Het werkt nu volledig en goed, aleen ik heb de vraagh:

Hoe moet ik registreren?

Moet je registreren via een serial, of een nieuw software pakkeet, of wat anders?
Ik kan niet vinden waar ik een sirial moety intypen ofzo, of komt dat nadat de trial verlopen is?

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt names DukeSoft!
Robbert schreef op 13.11.2006 17:45
@ raymond:
Of hebben ik nou ineens zomaar door een bug software van 4000 euro op mn serv? :D zou wel leuk zjin :)

Dan betaal je wel veel wij hebben ik dacht 1200 € betaald voor Windows 2003 SBS met 5 extra users (dus 10 in totaal)
Ja percies, Ik heb een Windows server 2003 Geinstaleerd en helemaal goed ingesteld. Maar het was een trail en ik heb nu de echte cd met Code. Kan ik die er dan overheen Upgraden of gaat dat niet. En als ik hem backup zet hij dan ook alle instellingen van IIS en zo over?

Groeten.
Robbert
Dat vraag je toch even aan Microsoft zelf. Die hebben daar alle antwoorden op lijkt mij.
Oke, Ik ga het vragen. Bedankt! (als er iemand anders een tip heeft alle tips/antwoorden zijn welkom natuurlijk!:D)

Groetjes RObbert
als dit bedoeld is als bump, wat het is, kan je thread fijntjes op slot

pas na 24u
Kijk een hoe je bij winxp de serial kan wijzigen. Volgens mij door het wijzigen van de serial word je versie volledig. (dus met de originele versie en een trial key krijg je ook een trial) ,hmmz volgens mij niet helemaal waar (die kan je niet activeren volgens mij. Dus zoek even naar het wijzigen van je serial. Dat moet wel werken volgens mij...

Reageren