Ik ben naar aanleiding van een topic op phphulp overgestapt naar UltraEdit.
Heel mooi progje:D
Maar nu een probleem: ik gebruikte eerst NoteTab++, waarin je de mogenlijkheid had om in te stellen dat dat de standaart broncodelezer van IE werd. Die kan ik in UltraEdit niet vinden. Weet iemand hoe ik dat kan instellen? (en nou niet aankomen met dat ik FF moet gebruiken, wan dat wil ik wel, maar hij is te langzaam op deze pc)
en nou niet aankomen met dat ik FF moet gebruiken, wan dat wil ik wel, maar hij is te langzaam op deze pc
Offtopic: er bestaat een extensie voor Firefox genaamd Fasterfox. Die laadt enkele onderdelen van Firefox in het geheugen, waardoor hij sneller opstart.
Als ik bij extra => instellingen => programma's kijk zie ik inderdaat een kopje HTML-editor. Maar daar staat UE niet bij. En ik zie ook niet waar ik het zou kunnen toevoegen. Het is trouwens IE6.
En WillemJan: Opera gaat inderdaat al wat sneller, maar niet snel genoeg naar mijn zin;-)
[edit]@kasper: Die staat er al op. Geen verbeteringen gemerkt in vergelijking met toen hij er niet op stond:([/edit]
Oke, na even gezocht te hebben:
Ik zit nu in de registereditor.
Ik heb zitten zoeken, en in de map HKEY_CLASSES_ROOT vind ik de submap InternetShortcut en daarin weer de map shell met de map edit en dan de map command. Het pad dat daar in stond verwees naar de oude editor. Heb hem geweizigd in het pad naar de nieuwe editor, maar geen effect. Gewoon de oude wordt weer gebruikt. Heb ook al opnieuw opgestart, maar dat heeft ook geen effect. Weet iemand hoe dit kan?
?
Onbekende gebruiker
19-11-2006 15:42
Probeer deze eens
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Default HTML Editor
of deze
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Default HTML Editor