Hallo,

Ik ben naar aanleiding van een topic op phphulp overgestapt naar UltraEdit.
Heel mooi progje:D
Maar nu een probleem: ik gebruikte eerst NoteTab++, waarin je de mogenlijkheid had om in te stellen dat dat de standaart broncodelezer van IE werd. Die kan ik in UltraEdit niet vinden. Weet iemand hoe ik dat kan instellen? (en nou niet aankomen met dat ik FF moet gebruiken, wan dat wil ik wel, maar hij is te langzaam op deze pc)

Alvast bedankt.
Die tweede lijkt raak te zijn. Ik heb hem verandert, en nu doet hij niets meer. Ik denk omdat ik niet het goede pad gebruik. Het wordt steeds op een rare manier afgekort. En ik weet niet precies hoe dit moet. Dit is het 'echte' pad naar de editor: C:\Program Files\IDM Computer Solutions\UltraEdit-32\uedit32.exe
Probeer deze eens:

"C:\Program Files\IDM Computer Solutions\UltraEdit-32\uedit32.exe"

of

C:\Progra~1\IDM Co~1\UltraE~1\uedit32.exe
Allemaal geprobeert. Het rare is dat hij nu weer gewoond de oude pakt. En wat ook raar is, is dat hij nu ook in de lijst bij extra => internet-opties => programmas => html-editor staat, maar ik kan selecteren en op ok klikken wat ik wil, maar hij verandert niets:(
Na een tijdje kwam ik er achter dat ik als ik die tut volg UltraEdit wordt gebruikt als ik op bewerken klik.
Waarschijnlijk is hier wat verwarring over. Ik bedoel niet bewerken, maar als ik op rechtermuisknop/beeld => bron klik.
Maar ik bedenk net dat als het helemaal niet lukt ik gewoon UltraEdit rename naar de naam van de oude editor. Dan denkt hij dat hij de oude editor opstart, maar dan start hij UltraEdit op:D
Maar ik heb toch nog liever een andere oplossing, als iemand die weet?

Reageren